Запис Детальніше

Аналіз законодавства України щодо відповідності міжнародним вимогам забезпечення рівних прав у здобутті освіти для дітей з особливими потребами

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711016/
 
Title Аналіз законодавства України щодо відповідності міжнародним вимогам забезпечення рівних прав у здобутті освіти для дітей з особливими потребами
Analysis of Ukrainian legislation on compliance with international requirements for ensuring equal rights to education for children with special needs
 
Creator Литовченко, С.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті представлено результати аналізу нормативної бази України у сфері освіти щодо забезпечення рівних прав для дітей з особливими потребами, відповідності нормативних документів вимогам міжнародних договорів (Конвенцій), ратифікованій Україною.
The article presents the results of the analysis of the normative base of Ukraine in the field of education on the provision of equal rights for children with special needs, compliance of normative documents with the requirements of international treaties (Conventions) ratified by Ukraine.
 
Publisher Науковий світ
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711016/1/%D0%90%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8%20%D1%89%D0%BE%D0%B4%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.pdf
- Литовченко, С.В. (2010) Analysis of Ukrainian legislation on compliance with international requirements for ensuring equal rights to education for children with special needs Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (1). pp. 200-206. ISSN ISBN 978-966-675-652-0