Запис Детальніше

Специфіка роботи асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним навчанням

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711018/
 
Title Специфіка роботи асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним навчанням
The specifics of the assistant teachers of general educational institutions of inclusive education
 
Creator Литовченко, С.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті представлено основні завдання асистента вчителя інклюзивного навчального закладу, особливості співпраці вчителя й асистента вчителя, нормативні документи, актуальні в межах проблеми.
The article presents the main objectives of assistant teacher of the inclusive institution, especially co teachers and assistant teachers, regulations, relevant in the problem.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711018/1/%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%20%D0%92.%20%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8%20%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83%20%D0%B7%20%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BC%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC.pdf
- Литовченко, С.В. (orcid.org/0000-0003-0001-4667 <http://orcid.org/0000-0003-0001-4667>) (2013) The specifics of the assistant teachers of general educational institutions of inclusive education Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (4). pp. 252-260. ISSN ISBN 978-966-189-232-2