Запис Детальніше

Дослідження пейзажного жанру у творчості київських художників другої половини ХХ ст

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24108/
http://molodyvcheny.in.ua
 
Title Дослідження пейзажного жанру у творчості київських художників другої половини ХХ ст
Исследование пейзажного жанра в творчестве киевских художников второй половины ХХ в
Investigation of the landscape genre in creativity Kiev artists of the second half of the twentieth century
 
Creator Братусь, Іван Вікторович
Дениско, Олена Анатоліївна
 
Subject Міжнародні
 
Description У другій половині ХХ століття у мистецтві світового пейзажу з’являються нові образотворчі мотиви, виникають новітні течії, які змінюють художню мову і значним чином впливають на творчість художників. Насамперед, пошуки
митців в напрямку посилення виражальних засобів експресіонізму та декоративних, неприродних форм символізму, поява на початку 20 століття фовізму у Франції, стилю зосередженому на мальовничості, яскравості, декоративності та насиченості кольорів. Нехтуючи реалістичними аспектами, фовізм, різновид імпресіонізму, був останньою спробою створити цілісну
концепцію пейзажу перед наступом абстрактного мистецтва, яке принесе цілковито новітні формотворчі цілі і завдання в побудові навколишнього світу та повний розпад реалістичного зображення.
Во второй половине ХХ века в искусстве мирового пейзажа появляются новые изобразительные мотивы, возникают новые течения, которые меняют художественный язык и значительным образом влияют на творчество художников. Прежде всего, поиски художников в направлении усиления выразительных средств экспрессионизма и декоративных, неестественных форм символизма, появление в начале 20 века фовизма во Франции, стиля сосредоточенном на красочности, яркости, декоративности и насыщенности цветов. Пренебрегая реалистичными аспектами,
фовизм, разновидность импрессионизма, был последней попыткой создать целостную концепцию пейзажа перед наступлением абстрактного искусства, которое принесет
полностью новейшие формообразующие цели и задачи в построении окружающего мира и полный распад реалистического изображения.
In the second half of the twentieth century, in the art of the world landscape appear new pictorial motifs, there are new trends that change the artistic language
and significantly affect the work of artists. First of all, searches artists in the direction of strengthening the expressive means of expressionism and decorative, unnatural forms of symbolism, appearance in the early 20th century Fauvism in France, a style focused on the colorfulness, brightness, decoration and richness of flowers. Neglecting realistic aspects, Fauvism, a kind of impressionism, was the last attempt to create a holistic one the concept of a landscape before the onset of abstract art that will bring completely new form-forming goals and tasks in the construction of the surrounding world and the complete disintegration of a realistic image.
 
Date 2018-05-25
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24108/1/I_Bratus_Doslid-pezag-ganr.pdf
Братусь, Іван Вікторович та Дениско, Олена Анатоліївна (2018) Дослідження пейзажного жанру у творчості київських художників другої половини ХХ ст In: Інноваційний розвиток науки нового тисячоліття, 25-26.05.2018, Чернівці.