Використання системи Google Analytics для формування іміджу наукових установ та закладів вищої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711027/
https://conference.ikto.net/public/static/about.html |
|
Title |
Використання системи Google Analytics для формування іміджу наукових установ та закладів вищої освіти
Using Google Analytics to build the image of academic institutions and higher education institutions |
|
Creator |
Кільченко, А.В.
|
|
Subject |
001.32 Learned, scientific societies. Academies
004.01/.08 Special auxiliary numbers for computing 004.7 Computer communication. Computer networks |
|
Description |
Із розвитком ринкових механізмів і підвищенням ролі суспільної думки проблеми формування іміджу наукових установ та закладів вищої освіти набувають дедалі актуальності та вагомішого значення. Успіх їх діяльності залежить від ставлення до них партнерів, споживачів і суспільства загалом. Перший крок в управлінському процесі, що розпочинається з діагностики, є відправним. Ефективність планування значною мірою обумовлюється здатністю тих, хто розробляє план, стратегічно мислити, тобто передбачати і формулювати параметри бажаного стану речей у майбутньому, визначати, які сили і чинники сприятимуть або перешкоджатимуть просуванню вперед та обирати стратегію наближення до поставленої мети. Сьогодні кожна наукова установа та заклад вищої освіти мають свій власний електронний ресурс. Важливим є аналіз актуальності та ефективності використання веб-сайту, який можна здійснити за допомогою різних аналітичних систем: Spring Metrics, Woopra, Google Analytics, Clicky, Mint, Chartbeat та ін. Найбільш популярним серед цих систем є безкоштовний сервіс Google Analytics.
With the development of market mechanisms and increasing the role of public opinion, the problem of forming the image of scientific institutions and institutions of higher education is becoming increasingly relevant and more important. The success of their activities depends on the attitude of partners, consumers and society as a whole. The first step in the management process that begins with the diagnosis is the start-up. The effectiveness of planning is largely conditioned by the ability of those who develop the plan to think strategically, that is, to predict and formulate the parameters of the desired state of things in the future, to determine which forces and factors will facilitate or hinder progress and choose a strategy for approaching the goal. Today, each academic institution and institution of higher education have their own electronic resource. It is important to analyze the relevance and effectiveness of using a website that can be implemented through a variety of analytical systems: Spring Metrics, Woopra, Google Analytics, Clicky, Mint, Chartbeat, etc. The most popular of these systems is the free Google Analytics service. |
|
Publisher |
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711027/1/Kilchenko%20AKIT_2018.pdf
- Кільченко, А.В. (2018) Using Google Analytics to build the image of academic institutions and higher education institutions In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Internet-конференції, 12 - 18 березня 2018 року Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси, Україна, pp. 182-184. |
|