Запис Детальніше

Інноваційне підприємництво як наукова категорія

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційне підприємництво як наукова категорія
Innovative entrepreneurship as a scientific category
 
Creator Павленко, Ірина Анатоліївна
Pavlenko, Iryna
Павленко, Ирина Анатольевна
Петренко, Людмила Анатоліївна
Petrenko, Liudmyla
Петренко, Людмила Анатольевна
 
Subject інновації
підприємець
стартап
інтрапренерство
життєвий цикл організації
innovation
entrepreneur
startup
intrapreneuring
corporate lifecycle
330.1:330.8
 
Description У статті аналізується сутність категорії "підприємництво" і доводиться, що підприємницькою є діяльність, пов'язана саме з впровадженням інновацій. Авторська аргументація спрямована на послідовне доведення гіпотези: неінноваційного підприємництва не існує, оскільки підприємництво завжди пов'язане зі створенням принаймні одного типу інновацій. За основу для аналізу прийнято типи інновацій, виокремлені Й. Шумпетером: введення нового продукту, запровадження нового методу виробництва (технології), створення нового ринку, освоєння нового джерела постачання сировини (ресурсів), впровадження нових способів (структури) управління. Класичним втіленням підприємництва — таким, що побудоване на одночасній реалізації різних видів інновацій з вищенаведеного переліку Шумпетера є створений "з нуля" інноваційний стартап. Підприємництво не обмежується малими формами бізнесу — великі компанії з акцентом на підприємницьку діяльність також можуть бути проактивними та інноваційними. Щонайпершим наслідком впровадження внутрішньофірмового підприємництва була поява венчурів — виокремлення структурних підрозділів або створення самостійних бізнесів, які забезпечували реалізацію інноваційних проектів. Заслуговує на особливу увагу той факт, що ЖЦО (життєвий цикл організації) крізь призму підприємницької орієнтації менеджменту являє собою почергове домінування інновацій різних видів.
In the article analyzes the essence of the category of "business" and argues that business is an activity connected with innovation. The author's argument is aimed at bringing a consistent hypothesis: there are no business wihought innovations, because business is always associated with the creation of at least one type of innovation. The basis for the analysis of accepted types of innovation discovered J. Schumpeter: the introduction of a new product, the introduction of a new method of production (technology), creating a new market, the development of new sources of raw materials (resources), new ways (patterns) management. A classic embodiment of entrepreneurship — one that is built on the simultaneous implementation of various types of innovations from the above list Schumpeter — is created "from scratch" an innovative startup. Entrepreneurship is not limited to short forms of business — large companies with a focus on business can also be proactive and innovative. The very first effects of intra-enterprise were the appearance ventures — separation of departments or the creation of independent businesses that provide the implementation of innovative projects. Deserves special attention to the fact that corporate lifecycle through the prism of business management orientation is the alternate domination innovations of various types.
 
Publisher Чорноморський державний університет імені Петра Могили, ТОВ "ДКС Центр"
 
Date 2018-07-03T11:06:46Z
2018-07-03T11:06:46Z
2014-08
 
Type Article
 
Identifier Павленко І. А. Інноваційне підприємництво як наукова категорія / І. А. Павленко, Л. А. Петренко // Інвестиції: практика і досвід. – 2014. – № 16. – С. 12–15.
2306-6814
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24930
 
Language uk