Запис Детальніше

Вимоги до професійного розвитку педагогічних працівників сектору професійної освіти і навчання у Великій Британії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707798/
 
Title Вимоги до професійного розвитку педагогічних працівників сектору професійної освіти і навчання у Великій Британії
Demands to VET teachers development in Great Britain
 
Creator Леу, Сніжана Олексіївна
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У Великій Британії вимоги до професійного рівня та розвитку педагогічних працівників сектору професійної освіти і навчання відрізняються не лише за рівнями освіти, а й за територіальними критеріями. Тому в тезах представлено стислий аналіз вимог до професійного рівня викладачів сфери професійної освіти і навчання у Великій Британії, який свідчить, що педагог має володіти комплексом професійних якостей, знань, умінь та навичок, які гарантують виконання професійних функцій на високому рівні.
In Great Britain the demands to VET teachers development differ not only by levels but the teritory criteria too. Thus, the thesis represents the analysis to VET teachers' professional level in Great Britain. It means that a teacher has to have the complex of professional qualities, knowledge and skills to assure professional functions on high level.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707798/2/ToT_LEU.pdf
- Леу, Сніжана Олексіївна (orcid.org/0000-0001-8616-1005 <http://orcid.org/0000-0001-8616-1005>) (2017) Demands to VET teachers development in Great Britain In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації, 15-16 червня 2017 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 2-3. ISBN 978-966-644-365-9