Капітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Капітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельності
Employer brand capital: essence and methodical principles of return on investment defining |
|
Creator |
Цимбалюк, Світлана Олексіївна
Tsymbaliuk, Svitlana Цимбалюк, Светлана Алексеевна |
|
Subject |
331.108.2:331.104:330.322.54
|
|
Publisher |
Подільський державний аграрно-технічний університет
|
|
Date |
2018-07-10T11:43:37Z
2018-07-10T11:43:37Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цимбалюк С. О. Капітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельності / Цимбалюк С. О. // Інноваційна економіка. – 2016. – № 7–8. – С. 23–27.
2309-1533 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24991 |
|
Language |
uk
|
|