Запис Детальніше

Капітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Капітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельності
Employer brand capital: essence and methodical principles of return on investment defining
 
Creator Цимбалюк, Світлана Олексіївна
Tsymbaliuk, Svitlana
Цимбалюк, Светлана Алексеевна
 
Subject 331.108.2:331.104:330.322.54
 
Publisher Подільський державний аграрно-технічний університет
 
Date 2018-07-10T11:43:37Z
2018-07-10T11:43:37Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Цимбалюк С. О. Капітал бренду роботодавця: сутність та методичні засади визначення рентабельності / Цимбалюк С. О. // Інноваційна економіка. – 2016. – № 7–8. – С. 23–27.
2309-1533
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24991
 
Language uk