Запис Детальніше

Е-середовище як складова корпоративної культури в університетах Французької Республіки

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24114/
http://mr.dspu.edu.ua/
2308-4634
 
Title Е-середовище як складова корпоративної культури в університетах Французької Республіки
Э-среда как составляющая корпоративной культуры в университетах Французской Республики
E-environment as a component of corporate culture at the universities of the French Republic
 
Creator Сопова, Дана Олегівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрито особливості та закономірності функціонування Е-середовища як складової корпоративної культури університетів Французької Республіки. Визначено сутність понять «корпоративна культура», «корпоративна культура вищого навчального закладу», «Е-середовища», «академічна чесність». Виокремлено академічну чесність та інші складові елементи корпоративної культури університету. Охарактеризовано місце та роль Е-середовища у формуванні корпоративної культури складові елементи корпоративної культури університетів Франції. Представлено інформацію щодо електронних платформ навчання, які використовуються в університетах Франції.
В статье раскрыты особенности и закономерности функционирования Э-среды как составляющей корпоративной культуры университетов Французской Республики. Определена сущность понятий «корпоративная культура», «корпоративная культура высшего учебного заведения», «Э-среды», «академическая честность». Выделены академическая честность и другие составляющие элементы корпоративной культуры университета. Охарактеризованы место и роль Э-среды в формировании корпоративной культуры составляющие элементы корпоративной культуры университетов Франции. Представлена информация об электронных платформах обучения, используемых в университетах Франции.
The peculiarities and regularities of functioning of the E-environment as a component of corporate culture of universities of the French Republic have been revealed in the article. The essence of the concepts "corporate culture", "corporate culture of higher education institution", "E-environment", "academic honesty" has been defined. Academic honesty and other components of the corporate culture of the university have been singled out. The place and role of the E-environment in the formation of the corporate culture that make up the elements of the corporate culture of the universities of France have been characterized. The information on electronic training platforms used in the universities of France has been presented.
 
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
 
Date 2018-01-22
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24114/1/K_Brovko_A_Durdas_D_Sopova_MR2_ESSKKUFR.pdf
Сопова, Дана Олегівна (2018) Е-середовище як складова корпоративної культури в університетах Французької Республіки Молодь і ринок, 157 (2). с. 133-137. ISSN 2308-4634