Запис Детальніше

Значення академічної чесності для формування цілісної особистості учнів загальноосвітніх шкіл

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/24115/
http://undip.org.ua/info/anons.php/vseukrayins%60ka-naukovo-praktychna-internet-konferentsiya-dyferentsiatsiya-u-shkil%60niy-osviti-istorych/
 
Title Значення академічної чесності для формування цілісної особистості учнів загальноосвітніх шкіл
Значение академической честности для формирования целостной личности учащихся общеобразовательных школ
The value of academic integrity for the holistic personality formation of secondary schools pupils
 
Creator Сопова, Дана Олегівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description Сучасні загальноосвітні школи повинні дотримуватися політики академічної чесності, основою навчальної програми повинні бути такі якості, як чесність та єдність команди. Практика академічної чесності матиме фундаментальне значення для учнів шкіл. Діти усвідомлюватимуть значення поняття «академічна чесність», наслідки нехтування морально-етичних правил під час навчання. Наслідки проявів випадків академічної нечесності повинні бути прописані в офіційному документі «Кодекс поведінки школи». Вчителі, помітивши зловживання учнями, повинні пояснити зміст документу як дітям, так і батькам. Учитель повинен доводити до відома керівництво школи, якщо у нього виникло занепокоєння стосовно академічно нечесних дій учнів.
Современные общеобразовательные школы должны придерживаться политики академической честности, а основой учебной программы должны быть такие качества, как честность и единство команды. Практика академической честности имеет фундаментальное значение для учащихся школ. Дети начнут осознавать значение понятия «академическая честность», последствия пренебрежения морально-этических правил во время учебы. Последствия проявлений случаев академической нечестности должны быть прописаны в официальном документе «Кодекс поведения школы». Учителя, заметив злоупотребления учеников, должны объяснить содержание документа как детям, так и родителям. Учитель должен ставить в известность руководство школы, если у него возникло беспокойство относительно академически нечестных действий учащихся.
Modern schools of general education must adhere to the academic integrity policies, the basis of the curriculum should be such qualities as honesty and unity of the team. The practice of academic honesty will be of fundamental importance to schoolchildren. Children will be aware of the meaning of "academic honesty", the consequences of neglecting moral and ethical rules during education. The consequences of manifestations of cases of academic dishonesty should be recorded in the official document "Code of Conduct of School". Teachers, having noticed abusing students, should explain the contents of the document to both children and parents. The teacher should bring the school's leadership to the attention if he has anxiety about the academic dishonest activity of the students.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2018-05-16
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/24115/1/D_Sopova_ZACFTOUZS_UK.pdf
Сопова, Дана Олегівна (2018) Значення академічної чесності для формування цілісної особистості учнів загальноосвітніх шкіл Збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції "Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології" 16 травня 2018 року. с. 202-206.