Запис Детальніше

About the Distance Course in Descriptive Geometry DNABA

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title About the Distance Course in Descriptive Geometry DNABA
О дистанционном курсе по начертательной геометрии в ДНАБА
Про дистанційний курс з нарисної геометрії в ДНАБА
 
Creator Поліщук, Володимир Ісидорович
Балюба, Іван Григорович
Горягін, Борис Федорович
 
Description The authors created a plan and structure of descriptive geometry course materials. We have identified three major phases of work: theoretical background, practical work, graphic tasks. Each of the phases included self-test for determining the degree of assimilation sections. Testing of a distance course in descriptive geometry by the first two chapters was held in a local network academy.
Авторами был создан план и структура материалов курса начертательной геометрии. Нами были выделены три основных этапа работы: теоретический материал, практические работы, графические задачи. Каждый из этапов, для определения степени усвоения разделов, включал в себя самотестирование. Апробация дистанционного курса по начертательной геометрии по первым двум разделам была проведена в локальной сети академии.
Нарисна геометрія [1] є фундаментальною дисципліною, що закладає основу для подальшого вивчення інженерних дисциплін, які потрібні фахівцям будівельної галузі. В період прискореного науково-технічного прогресу виникає особлива необхідність використання інформаційних комп’ютерних технологій в процесі інженерної підготовки студентів. Згідно з вимогами, викладеними у листі МОНУ № 4.1-20/2366 від 04.07.2005 р. та враховуючи досвід підготовки матеріалів для створення курсів для дистанційної форми навчання, кафедра “Інженерна та комп’ютерна графіка” приступила до розробки дистанційного курсу з нарисної геометрії.На кафедрі виконувалась держбюджетна науково-дослідна робота К-4 -08-03 – Комп’ютерне навчання дисципліні “Нарисна геометрія”, номер державної реєстрації 0102U002844.Використовуючи одержаний досвід, згідно з рекомендаціями Центру дистанційного та факультативного навчання Донбаської національної академії будівництва і архітектури по розроблених централізовано методичних вказівках авторами був створений план і структура матеріалів курсу нарисної геометрії. Нами були виділені три основні етапи роботи: теоретичний матеріал, практичні роботи, графічні завдання. Кожний з етапів, для визначення степені засвоєння розділів, включав в себе самотестування.Теоретичний матеріал, розбитий на розділи по аналогії з лекціями курсу, подавався модулями у вигляді завдань з їх поясненнями та самотестуванням для виявлення рівня їх засвоєння. В кінці розділу забезпечувалось самотестування. Якщо студент був задоволений результатами самотестування розділу, використовувана нами система “Прометей” дозволяла перехід для освоєння іншого розділу.По аналогії побудовано опанування етапу практичних робіт.Для роботи над етапом графічних завдань студент повинен мати навички роботи з панеллю малювання в текстовому редакторі MicrosoftWord, для чого були створені відповідні методичні розробки.Апробація дистанційного курсу з нарисної геометрії по перших двох розділах була проведена в локальній мережі академії.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2013-10-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/24
 
Source New computer technology; Vol 4 (2006): Problems of training and retraining of IT specialists; 47
Новітні комп'ютерні технології; Том 4 (2006): Проблеми підготовки та перепідготовки фахівців у сфері інформаційних технологій; 47
Новые компьютерные технологии; Том 4 (2006): Проблемы подготовки и переподготовки специалистов в сфере информационных технологий; 47
2309-1460
 
Language rus
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/24/17
 
Rights Copyright (c) 2014 New computer technology