Мультіплікаційний підхід у підготовці інженерів–педагогів
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мультіплікаційний підхід у підготовці інженерів–педагогів
Мультипликационный подход в подготовке инженеров–педагогов Multiplier approach in the training of engineers-teachers |
|
Creator |
Кіктенко, Алевтина Ізосимівна
Киктенко, Алевтина Изосимовна Kiktenko, Alevtina |
|
Subject |
інженер–педагог
системний характер сукупність принципів професійна підготовка самовиховання саморозвиток инженер–педагог системный характер совокупность принципов профессиональная подготовка самовоспитание саморазвитие engineer- teacher system character a set of principles models professional training self-education self-development |
|
Description |
У статті розглядається одна з моделей професійної підготовки інженерів-педагогів. Показано,що моделі мультіплікаційних механізмів входять у практику у вигляді певних методів, які визначають і подають систему засобів досягнення ефекту множення, оптимізації найбільшь зажаданих якостей оособистості.
В статье рассматривается одна из моделей профессиональной подготовки инженеров–педагогов. Показано, что модели мультипликационных механизмов входят в практику в виде определенных методов, определяющих и представляющих систему средств достижения эффекта умножения, оптимизации наиболее востребованных качеств личности. The article deals with one of the models of training of engineers-teachers. It is shown that the model of multiplication mechanisms are in practice in the form of certain methods, defining and representing the system of means to achieve a multiplier effect and optimization of the most popular personality traits. |
|
Date |
2013-06-26T11:41:59Z
2013-06-26T11:41:59Z 2005 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Киктенко А. И. Мультипликационный подход в подготовке инженеров – педагогов / А. И. Киктенко // Людина, культура, техніка в новому тисячолітті : зб. матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції. – Х. : Національний аерокосмічний університет ім М. Є. Жуковського. - 2005. – С. 62– 70.
http://hdl.handle.net/123456789/297 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/msword
|
|