Запис Детальніше

Мультіплікаційний підхід у підготовці інженерів–педагогів

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мультіплікаційний підхід у підготовці інженерів–педагогів
Мультипликационный подход в подготовке инженеров–педагогов
Multiplier approach in the training of engineers-teachers
 
Creator Кіктенко, Алевтина Ізосимівна
Киктенко, Алевтина Изосимовна
Kiktenko, Alevtina
 
Subject інженер–педагог
системний характер
сукупність принципів
професійна підготовка
самовиховання
саморозвиток
инженер–педагог
системный характер
совокупность принципов
профессиональная подготовка
самовоспитание
саморазвитие
engineer- teacher
system character
a set of principles
models
professional training
self-education
self-development
 
Description У статті розглядається одна з моделей професійної підготовки інженерів-педагогів. Показано,що моделі мультіплікаційних механізмів входять у практику у вигляді певних методів, які визначають і подають систему засобів досягнення ефекту множення, оптимізації найбільшь зажаданих якостей оособистості.
В статье рассматривается одна из моделей профессиональной подготовки инженеров–педагогов. Показано, что модели мультипликационных механизмов входят в практику в виде определенных методов, определяющих и представляющих систему средств достижения эффекта умножения, оптимизации наиболее востребованных качеств личности.
The article deals with one of the models of training of engineers-teachers. It is shown that the model of multiplication mechanisms are in practice in the form of certain methods, defining and representing the system of means to achieve a multiplier effect and optimization of the most popular personality traits.
 
Date 2013-06-26T11:41:59Z
2013-06-26T11:41:59Z
2005
 
Type Other
 
Identifier Киктенко А. И. Мультипликационный подход в подготовке инженеров – педагогов / А. И. Киктенко // Людина, культура, техніка в новому тисячолітті : зб. матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції. – Х. : Національний аерокосмічний університет ім М. Є. Жуковського. - 2005. – С. 62– 70.
http://hdl.handle.net/123456789/297
 
Language other
 
Format application/msword