Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій.
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій.
Роль маркетинга в ускорении трансфера инноваций. The role of marketing in accelerating the transfer of innovation. |
|
Creator |
Марчук, Любов Петрівна
Марчук, Любовь Петровна Marchuk, Lyubov |
|
Subject |
маркетинг
трансфер інновацій бренд позиціонування технологій маркетинговий альянс маркетинг трансфер инноваций позиционирование технологий маркетинговый альянс мarketing transfer of innovation brand positioning technology marketing alliance |
|
Description |
Розглянуто деякі методологічнi аспекти дослідження ринку iн - новацій. Висвітлено сучаснi методи маркетингової дiяльностi, що активізують процес реалізації новiтнiх технологій та інноваційної продукції. Рассмотрены некоторые методологические аспекты исследования рынка инноваций. Освещены современные методы маркетинговой деятельности, которые активизируют процесс реализации новейших технологий и инновационной продукции. Some methodical aspects of market innovations research are considered. The modern methods of marketing activity,which active the process of realization of the newest technologies and innovative products, are reflected. |
|
Date |
2013-08-12T09:56:22Z
2013-08-12T09:56:22Z 2010 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Марчук Л. П. Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій / Л. П. Марчук // Вісник аграрної науки Причорномор’я. — Миколаїв : МДАУ, 2010. - Вип. 3 (54). Т. 1. — С. 33-40.
http://hdl.handle.net/123456789/359 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський державний аграрний університет
|
|