Запис Детальніше

Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій.

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій.
Роль маркетинга в ускорении трансфера инноваций.
The role of marketing in accelerating the transfer of innovation.
 
Creator Марчук, Любов Петрівна
Марчук, Любовь Петровна
Marchuk, Lyubov
 
Subject маркетинг
трансфер інновацій
бренд
позиціонування технологій
маркетинговий альянс
маркетинг
трансфер инноваций
позиционирование технологий
маркетинговый альянс
мarketing
transfer of innovation
brand positioning technology
marketing alliance
 
Description Розглянуто деякі методологічнi аспекти дослідження ринку iн -
новацій. Висвітлено сучаснi методи маркетингової дiяльностi, що
активізують процес реалізації новiтнiх технологій та інноваційної продукції.
Рассмотрены некоторые методологические аспекты исследования рынка инноваций. Освещены современные методы маркетинговой деятельности, которые активизируют процесс реализации новейших технологий и инновационной продукции.
Some methodical aspects of market innovations research are considered. The modern methods of marketing activity,which active the process of realization of the newest technologies and innovative products, are reflected.
 
Date 2013-08-12T09:56:22Z
2013-08-12T09:56:22Z
2010
 
Type Other
 
Identifier Марчук Л. П. Роль маркетингу у прискоренні трансферу інновацій / Л. П. Марчук // Вісник аграрної науки Причорномор’я. — Миколаїв : МДАУ, 2010. - Вип. 3 (54). Т. 1. — С. 33-40.
http://hdl.handle.net/123456789/359
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський державний аграрний університет