Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови.
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови.
Психолого-педагогические аспекты дифференцированного обучения на занятиях иностранного языка. Teaching English Vocabulary in Non-philological Universities. |
|
Creator |
Тішечкіна, Катерина Вікторівна
Тишечкина, Екатерина Викторовна Tishechkina, Kateryna |
|
Subject |
диференційне навчання
ознаки іноземна мова викладання дифференцированное обучение признаки иностранный язык преподавание differentiation teaching sign foreign language teaching |
|
Description |
Розкривається сутність диференційного навчання, а також розглядаються основні способи визначення особливостей студентів при диференційному навчанні іноземній мові.
Раскрывается сущность дифференцированного обучения, а так же рассматриваются основные способы определения особенностей студентов при дифференцированном обучении иностранному языку. The essence of the differentiation teaching is explained in this article. The main ways to determine the differential characteristics of students with learning a foreign language have been considered in our work. |
|
Date |
2013-08-15T15:54:15Z
2013-08-15T15:54:15Z 2012 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Тішечкіна К. В. Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови. / К. В. Тішечкіна // Педагогічна освіта як умова сталого розвитку суспільства: технологічний аспект : науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. - Миколаїв, 2012 – Вип. 1.38, Т. 1. - С. 70 – 74. – (Педагогічні науки).
http://hdl.handle.net/123456789/429 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/msword
|
|