Запис Детальніше

Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови.

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови.
Психолого-педагогические аспекты дифференцированного обучения на занятиях иностранного языка.
Teaching English Vocabulary in Non-philological Universities.
 
Creator Тішечкіна, Катерина Вікторівна
Тишечкина, Екатерина Викторовна
Tishechkina, Kateryna
 
Subject диференційне навчання
ознаки
іноземна мова
викладання
дифференцированное обучение
признаки
иностранный язык
преподавание
differentiation teaching
sign
foreign language
teaching
 
Description Розкривається сутність диференційного навчання, а також розглядаються основні способи визначення особливостей студентів при диференційному навчанні іноземній мові.
Раскрывается сущность дифференцированного обучения, а так же рассматриваются основные способы определения особенностей студентов при дифференцированном обучении иностранному языку.
The essence of the differentiation teaching is explained in this article. The main ways to determine the differential characteristics of students with learning a foreign language have been considered in our work.
 
Date 2013-08-15T15:54:15Z
2013-08-15T15:54:15Z
2012
 
Type Other
 
Identifier Тішечкіна К. В. Психолого-педагогічні аспекти диференційованого навчання на заняттях іноземної мови. / К. В. Тішечкіна // Педагогічна освіта як умова сталого розвитку суспільства: технологічний аспект : науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. - Миколаїв, 2012 – Вип. 1.38, Т. 1. - С. 70 – 74. – (Педагогічні науки).
http://hdl.handle.net/123456789/429
 
Language other
 
Format application/msword