Запис Детальніше

Підходи до білінгвального навчання у освіті ФРН

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до білінгвального навчання у освіті ФРН
Подходы к билингвальному обучению в образовании ФРГ
Basic approaches to bilingual teaching in the education of Germany
 
Creator Пономаренко, Наталя Григорівна
Пономаренко, Наталья Григорьевна
Ponomarenko, Natalya
 
Subject білінгвальне навчання
білінгвальна модель
білінгвальний модуль
білінгвальне заняття
європейська школа
билингвальное обучение
билингвальная модель
билингвальный модуль
билингвальное занятие
европейская школа
bilingual teaching
bilingual model
bilingual module
bilingual unit
European school
 
Description У статті розглянуто основні підходи до білінгвального навчання у системі освіти ФРН.У центрі уваги ключові білінгвальні моделі та особливості їхньої імплементації у практику навчання іноземних мов у системі шкільної освіти ФРН.
В статье рассматриваются основные подходы к организации билингвального обучения в системе образования ФРГ. В центре внимания ключевые модели билингвального обучения и особенности их имплементации в практику обучения иностранным языкам в системе школьного образования ФРГ
The article deals with the basic approaches to bilingual teaching. Special attention is
paid to the main models of bilingual teaching of foreign languages and opportunities of
using of these models in the school educational system in Germany
 
Date 2014-11-07T09:45:17Z
2014-11-07T09:45:17Z
2014
 
Type Other
 
Identifier Пономаренко Н. Г. Підходи до білінгвального навчання у освіті ФРН / Н. Г. Пономаренко // Актуальні проблеми професійної підготовки фахівців у дослідженнях молодих учених : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Миколаїв, 23-25 квітня 2014 р. – Миколаїв : МНАУ, 2014. – С. 66-70.
http://hdl.handle.net/123456789/1012
 
Language other
 
Format application/msword
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет