Запис Детальніше

Основні тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій України

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій України
Основные тенденции развития рынка маркетинговых коммуникаций Украины.
The main development trends of the market of Ukrainian marketing communications.
 
Creator Сендецька, С. В.
Сендецкая, С. В.
Sendetska, S.
 
Subject маркетингова політика комунікацій
реклама
ринок
медіа носії
Інтернет реклама
маркетинговая политика коммуникаций
рынок
медиа носители
Интернет реклама
marketing policy of communications
advertising
market
media
Internet advertising
 
Description В статті досліджено основні тенденції, які склалися на ринку мар-
кетингових комунікацій України за минулі сім років. Представлено
структуру комунікативного ринку і ринку медійної реклами, їх дина-
міку, темпи зростання наданих комунікативних послуг в розрізі різних
медіа каналів. Розглянуто перспективи розвитку ринку маркетинго-
вих комунікацій України і основні фактори, які їх визначають.
В статье исследованы основные тенденции, сложившиеся на рынке
маркетинговых коммуникаций Украины за прошедшие семь лет. Представле-
на структура коммуникационного рынка и рынка медиарекламы, их динамика,
темпы роста предоставленных коммуникационных услуг в разрезе разных ме-
диаканалов. Рассмотрены перспективы развития рынка маркетинговых комму-
никаций Украины и основные факторы, их определяющие.
This article researches the main trends that were formed on the market
of Ukrainian marketing communications for the last seven years. The structure,
dynamics of communication, market of the media advertising and also increasing
rate of provided communicating services in view of different media channels are
represented in this article. Development trends and their main defi ning factors of
the market of Ukrainian marketing communications are considered.
 
Date 2015-03-04T11:47:36Z
2015-03-04T11:47:36Z
2014
 
Type Other
 
Identifier Сендецька С. В. Основні тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій України / С. В. Сендецька // Вісник аграрної науки Причорномор'я. – 2014. - Т. 2, Вип. 4 (80). – С. 53-58.
http://hdl.handle.net/123456789/1335
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет