Запис Детальніше

Сторітелінг як інструмент маркетингу

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сторітелінг як інструмент маркетингу
 
Creator Коротунова, А. Г.
Korotunova, A.
 
Contributor Бондаренко, Людмила Володимирівна, науковий керівник
Бондаренко, Людмила Владимировна, научный руководитель
Bondarenko, Lyudmyla, scientific director
 
Description Сторітелінг за своєю суттю поняття не нове, проте його використання у
бізнесі, зокрема у маркетингу, – це новий і перспективний напрям. Чому саме
ця технологія? Те, що пов’язано з емоціями, людина запам'ятовує набагато
краще, ніж факти (навіть найнезвичайніші) і цифри (навіть значні). До того ж
життєва історія викликає довіру і знаходить відгук у душі. Отже, постає
необхідність теоретичного дослідження ефективних інструментів
впровадження сторітелінгу, формулювання основних правил його реалізації.
 
Date 2018-06-21T13:24:56Z
2018-06-21T13:24:56Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Коротунова А. Г. Сторітелінг як інструмент маркетингу / А. Г. Коротунова ; наук. кер. Л. В. Бондаренко // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 287-289.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4315
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет