Сторітелінг як інструмент маркетингу
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сторітелінг як інструмент маркетингу
|
|
Creator |
Коротунова, А. Г.
Korotunova, A. |
|
Contributor |
Бондаренко, Людмила Володимирівна, науковий керівник
Бондаренко, Людмила Владимировна, научный руководитель Bondarenko, Lyudmyla, scientific director |
|
Description |
Сторітелінг за своєю суттю поняття не нове, проте його використання у бізнесі, зокрема у маркетингу, – це новий і перспективний напрям. Чому саме ця технологія? Те, що пов’язано з емоціями, людина запам'ятовує набагато краще, ніж факти (навіть найнезвичайніші) і цифри (навіть значні). До того ж життєва історія викликає довіру і знаходить відгук у душі. Отже, постає необхідність теоретичного дослідження ефективних інструментів впровадження сторітелінгу, формулювання основних правил його реалізації. |
|
Date |
2018-06-21T13:24:56Z
2018-06-21T13:24:56Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коротунова А. Г. Сторітелінг як інструмент маркетингу / А. Г. Коротунова ; наук. кер. Л. В. Бондаренко // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 287-289.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4315 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|