Соціальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоздатності підприємств
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоздатності підприємств
Social marketing as a tool for enhancing enterprise competitiveness. |
|
Creator |
Панухник, О. В.
Плекан, У. М. Panukhnyk, O. Plekan, U. |
|
Subject |
соціальна відповідальність
маркетинг підприємство конкурентоздатність social responsibility marketing enterprise competitiveness |
|
Description |
Обґрунтовано необхідність впровадження соціально-відповідального маркетингу на вітчизняних підприємствах. Розкрито основні принципи та положенння соціально- відповідального маркетингу. The importance of implementing socially responsible marketing to domestic enterprises were grounded. Basic principles and positions of socially responsible marketing was disclosed. |
|
Date |
2018-09-21T08:44:37Z
2018-09-21T08:44:37Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Панухник О. В. Соціальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоздатності підприємств / О. В. Панухник, У. М. Плекан // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб‘єктів господарювання: освітньо-наукові та виробничі засади : матеріали ІІ міжнарод. наук.-практ. конф., 22-24 листопада 2017 р., Миколаїв. - Миколаїв : МНАУ, 2017. - С. 387-388.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4595 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|