Запис Детальніше

Соціальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоздатності підприємств

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоздатності підприємств
Social marketing as a tool for enhancing enterprise
competitiveness.
 
Creator Панухник, О. В.
Плекан, У. М.
Panukhnyk, O.
Plekan, U.
 
Subject соціальна відповідальність
маркетинг
підприємство
конкурентоздатність
social responsibility
marketing
enterprise
competitiveness
 
Description Обґрунтовано необхідність впровадження соціально-відповідального маркетингу
на вітчизняних підприємствах. Розкрито основні принципи та положенння соціально-
відповідального маркетингу.
The importance of implementing socially responsible marketing to domestic enterprises
were grounded. Basic principles and positions of socially responsible marketing was disclosed.
 
Date 2018-09-21T08:44:37Z
2018-09-21T08:44:37Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Панухник О. В. Соціальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоздатності підприємств / О. В. Панухник, У. М. Плекан // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб‘єктів господарювання: освітньо-наукові та виробничі засади : матеріали ІІ міжнарод. наук.-практ. конф., 22-24 листопада 2017 р., Миколаїв. - Миколаїв : МНАУ, 2017. - С. 387-388.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4595
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет