Запис Детальніше

Теоретико-методичні засади класичних та новітніх концепцій комунікаційної політики підприємницьких структур

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні засади класичних та новітніх концепцій комунікаційної політики підприємницьких структур
Theoretical and methodological bases of classical and new conceptions of
communication policy of enterprise structures
 
Creator Чикалова, А. С.
Chikalova, Anna
 
Subject комунікаційна політика
підприємницькі структури
теоретичні засади
просування товарів (послуг)
новітні концепції маркетингових комунікацій
communication policy
business structures
theoretical foundations
promotion of goods (services)
new concepts of marketing communications
 
Description У сучасних умовах економічного розвитку будь-якої країни роль маркетингових комунікацій
передбачає пошук найбільш ефективних методів щодо їх впровадження, впливу на потенційного споживача та
максимізації просування товарів чи послуг на ринку. У статті узагальнено теоретичні засади формування
класичної маркетингової комунікаційної політики підприємницьких структур. Проведено порівняльний аналіз
елементів комунікаційних інструментів. Розглянуто новітні концепції маркетингових комунікацій, серед яких
проведено аналіз доцільності впровадження такого інструменту маркетингових комунікацій, як віртуальні
виставки. Запропоновано методи оптимізації ведення комунікаційної політики підприємницьких структур,
трансформації класичних концепцій та розвитку нових економічних парадигм, а саме: інтегрований підхід,
маркетинг співпраці, маркетинг взаємовідносин, холістичний маркетинг.
In modern conditions of economic development of any country, the role of marketing
communications involves the search for the most effective methods for their implementation, impact on the potential
consumer and maximize the promotion of goods or services in the market.
 
Date 2018-09-24T10:49:29Z
2018-09-24T10:49:29Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Чикалова А. С. Теоретико-методичні засади класичних та новітніх концепцій комунікаційної політики підприємницьких структур / А. С. Чикалова // Modern Economics. - 2018. - № 10. - С. 139-145.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4605
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет