E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії
E-mail –marketing - new tool marketing policy companies |
|
Creator |
Семенюк, С. Б.
Semenjuk, S. |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
378
001 |
|
Date |
2016-01-22T14:56:27Z
2016-01-22T14:56:27Z 2014-10-29 2014-10-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Семенюк С. Б. E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії / С. Б. Семенюк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 256-257. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533 Semenjuk S. (2014) E-mail –marketynh – novyi instrument marketynhovoi polityky kompanii [E-mail –marketing - new tool marketing policy companies]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 256-257 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
|
|
Format |
256-257
|
|
Coverage |
29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|