Запис Детальніше

E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії
E-mail –marketing - new tool marketing policy companies
 
Creator Семенюк, С. Б.
Semenjuk, S.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 378
001
 
Date 2016-01-22T14:56:27Z
2016-01-22T14:56:27Z
2014-10-29
2014-10-29
 
Type Article
 
Identifier Семенюк С. Б. E-mail –маркетинг – новий інструмент маркетингової політики компанії / С. Б. Семенюк // Матеріали ⅩⅧ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 29-30 жовтня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 256-257. — (Секція: Економіка та підприємництво).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7533
Semenjuk S. (2014) E-mail –marketynh – novyi instrument marketynhovoi polityky kompanii [E-mail –marketing - new tool marketing policy companies]. Materialy ⅩⅧ naukovoi konferentsii TNTU im. I. Puliuia (Tern., 29-30 October 2014), pp. 256-257 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали ⅩⅧ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
 
Format 256-257
 
Coverage 29-30 жовтня 2014 року
29-30 October 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU