Запис Детальніше

Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства
Problems of increase of efficiency of marketing potential of enterprise
 
Creator Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliya
 
Subject стратегія
strategy
маркетинговий потенціал підприємства
планування
контроль
marketing potential of enterprise
planning
control
338.658
 
Description Предметом публікації є дослідження, які доводять твердження про те, що на етапі аналізу потенціалу підпри¬ємства розробляють та здійснюють систему заходів, спрямова¬них на реалізацію обраної стратегії. Головна мета при цьому — підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства
The article of publication are researches that lead to a statement that on the stage of analysis of potential of enterprise develop and carry out the system of measures, on realization of select strategy. Primary objective here is an increase of efficiency of marketing potential of enterprise
 
Date 2011-06-08T12:35:23Z
2011-06-08T12:35:23Z
2011
 
Type Other
 
Identifier Наталія Рожко. Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства / Наталія Рожко // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 119 – 120.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1256
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль, Україна
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя