Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства
Problems of increase of efficiency of marketing potential of enterprise |
|
Creator |
Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliya |
|
Subject |
стратегія
strategy маркетинговий потенціал підприємства планування контроль marketing potential of enterprise planning control 338.658 |
|
Description |
Предметом публікації є дослідження, які доводять твердження про те, що на етапі аналізу потенціалу підпри¬ємства розробляють та здійснюють систему заходів, спрямова¬них на реалізацію обраної стратегії. Головна мета при цьому — підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства
The article of publication are researches that lead to a statement that on the stage of analysis of potential of enterprise develop and carry out the system of measures, on realization of select strategy. Primary objective here is an increase of efficiency of marketing potential of enterprise |
|
Date |
2011-06-08T12:35:23Z
2011-06-08T12:35:23Z 2011 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Наталія Рожко. Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства / Наталія Рожко // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 119 – 120.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1256 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
Тернопіль, Україна
|
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
|
|