Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів
|
|
Creator |
Наконечна, Таїсія
Nakonechna, Tayisiya |
|
Subject |
клієнт
витрати утримання залучення маркетинг charges maintenance bringing in marketing client 65.012.32 |
|
Description |
Розглянуто маркетингові заходи щодо залучення та утримання клієнтів, здійснено поділ клієнтів на категорії відповідно до трудності і витрат на їх залучення і утримання, описано причини через які варто співпрацювати з клієнтами
Marketing measures are considered in relation to bringing in and maintenance of clients, it is carried out division of clients on a category in accordance with difficulty and charges on their bringing in and maintenance, reasons are described through that it costs to cooperate with clients |
|
Date |
2011-06-08T12:17:21Z
2011-06-08T12:17:21Z 2011-05-18 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Таїсія Наконечна. Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів / Таїсія Наконечна // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 109 – 111.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
Тернопіль, Україна
|
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
|
|