Запис Детальніше

Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів
 
Creator Наконечна, Таїсія
Nakonechna, Tayisiya
 
Subject клієнт
витрати
утримання
залучення
маркетинг
charges
maintenance
bringing in
marketing
client
65.012.32
 
Description Розглянуто маркетингові заходи щодо залучення та утримання клієнтів, здійснено поділ клієнтів на категорії відповідно до трудності і витрат на їх залучення і утримання, описано причини через які варто співпрацювати з клієнтами
Marketing measures are considered in relation to bringing in and maintenance of clients, it is carried out division of clients on a category in accordance with difficulty and charges on their bringing in and maintenance, reasons are described through that it costs to cooperate with clients
 
Date 2011-06-08T12:17:21Z
2011-06-08T12:17:21Z
2011-05-18
 
Type Other
 
Identifier Таїсія Наконечна. Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів / Таїсія Наконечна // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 109 – 111.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль, Україна
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя