Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття
Neuromarketing - a way to learn consumer preferences in a market conditions in xxi century |
|
Creator |
Сорока, Мар’яна
Soroka, Mariana |
|
Subject |
нейромаркетинг
neuromarketing споживач свідомість продаж товарів і послуг consumer awareness sales of goods and services 339.133.12 |
|
Description |
Розглядається нейромаркетинг як форма поєднання економічної науки (маркетингу) та інструментів у сфері психології. Акцентовано на технологіях нейромаркетингу, завданням яких є забезпечення стабільно високих обсягів продажу товарів та послуг
Neuromarketing is considered as a form of combination of economics (marketing) and psychology approaches. Accented on technology of neuromarketing and its tasks to provide consistently high volume of sales of goods and services |
|
Date |
2011-06-08T12:49:07Z
2011-06-08T12:49:07Z 2011-05-18 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Мар’яна Сорока. Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття / Мар’яна Сорока // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 124 – 126.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
Тернопіль, Україна
|
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
|
|