Запис Детальніше

Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття
Neuromarketing - a way to learn consumer preferences in a market conditions in xxi century
 
Creator Сорока, Мар’яна
Soroka, Mariana
 
Subject нейромаркетинг
neuromarketing
споживач
свідомість
продаж товарів і послуг
consumer
awareness
sales of goods and services
339.133.12
 
Description Розглядається нейромаркетинг як форма поєднання економічної науки (маркетингу) та інструментів у сфері психології. Акцентовано на технологіях нейромаркетингу, завданням яких є забезпечення стабільно високих обсягів продажу товарів та послуг
Neuromarketing is considered as a form of combination of economics (marketing) and psychology approaches. Accented on technology of neuromarketing and its tasks to provide consistently high volume of sales of goods and services
 
Date 2011-06-08T12:49:07Z
2011-06-08T12:49:07Z
2011-05-18
 
Type Other
 
Identifier Мар’яна Сорока. Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття / Мар’яна Сорока // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 124 – 126.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль, Україна
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя