Запис Детальніше

Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві
 
Creator Піняк, Ірина Любомирівна
Pinyak, Iryna
 
Subject Маркетингові інтелектуальні активи, функції управління, репутаційні активи, канали розподілу
Marketing intellectual assets, management functions, reputation assets, channels of distribution
339.13
 
Description Визначено завдання управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві та розроблено його організаційну складову
The task of Management of Marketing Intellectual Assets is certain on an enterprise and he is worked out organizational constituent
 
Date 2011-06-08T12:30:28Z
2011-06-08T12:30:28Z
2011-05-18
 
Type Other
 
Identifier Ірина Піняк. Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві / Ірина Піняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 116 – 118.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль, Україна
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя