Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві
|
|
Creator |
Піняк, Ірина Любомирівна
Pinyak, Iryna |
|
Subject |
Маркетингові інтелектуальні активи, функції управління, репутаційні активи, канали розподілу
Marketing intellectual assets, management functions, reputation assets, channels of distribution 339.13 |
|
Description |
Визначено завдання управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві та розроблено його організаційну складову
The task of Management of Marketing Intellectual Assets is certain on an enterprise and he is worked out organizational constituent |
|
Date |
2011-06-08T12:30:28Z
2011-06-08T12:30:28Z 2011-05-18 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Ірина Піняк. Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві / Ірина Піняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 116 – 118.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1254 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
Тернопіль, Україна
|
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
|
|