Запис Детальніше

Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств
Effect on motivation marketing concept innovation of
agricultural enterprises
 
Creator Якубовська, Наталія
Yakubovska, Nataliia
 
Subject маркетинг
мarketing
інновації
сільське господарство
innovations
agriculture
658
 
Description Обгрунтовано доцільність застосування маркетингу при впровадженні інноваційних технологій у сільському господарстві
Expediency of application of marketing is reasonable at introduction of innovative technologies in agriculture
 
Date 2011-06-08T13:07:22Z
2011-06-08T13:07:22Z
2011-05-18
 
Type Other
 
Identifier Наталія Якубовська. Вплив маркетингу на обгрунтування концепції інноваційного розвитку аграрних підприємств / Наталія Якубовська // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 136 – 137.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1266
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль, Україна
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя