Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства
The concept customer relationship in market orientation enterprises |
|
Creator |
Циран, Ян
Cyran, Jan |
|
Subject |
маркетинг відносин
marketing relationship управління зв'язками з клієнтами ієрархія концепцій гіперцикл Гартнера customer relationship management hierarchy of concept hypercycle of Gartner 658 8 |
|
Description |
Викладено засади технічного та економічного підгрунтя концепції управління зв’язками з клієнтом на підприємстві і обгрунтовано її розвиток через призму очікувань і користей для підприємства, які її впровадили
Presents the principles of technical and economic basis of the concept of customer relationship and the company based its development through the prism of expectations and benefits for companies which have implemented |
|
Date |
2011-06-08T12:59:19Z
2011-06-08T12:59:19Z 2011-05-18 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Ян Циран. Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства / Ян Циран // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 128 – 130.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
Тернопіль, Україна
|
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
|
|