Запис Детальніше

Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства
The concept customer relationship in market orientation enterprises
 
Creator Циран, Ян
Cyran, Jan
 
Subject маркетинг відносин
marketing relationship
управління зв'язками з клієнтами
ієрархія концепцій
гіперцикл Гартнера
customer relationship management
hierarchy of concept
hypercycle of Gartner
658
8
 
Description Викладено засади технічного та економічного підгрунтя концепції управління зв’язками з клієнтом на підприємстві і обгрунтовано її розвиток через призму очікувань і користей для підприємства, які її впровадили
Presents the principles of technical and economic basis of the concept of customer relationship and the company based its development through the prism of expectations and benefits for companies which have implemented
 
Date 2011-06-08T12:59:19Z
2011-06-08T12:59:19Z
2011-05-18
 
Type Other
 
Identifier Ян Циран. Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства / Ян Циран // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 128 – 130.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль, Україна
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя