Запис Детальніше

Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
Application of the marketing concept in the city development
 
Creator Яремчук, Ігор
Yaremchuck, Igor
 
Subject територіальний маркетинг
territorial marketing
маркетингові концепції
маркетингове управління
marketing concepts
marketing management
339.138
368.021
 
Description Описано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містом
A marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were described
 
Date 2011-06-08T13:09:53Z
2011-06-08T13:09:53Z
2011-05-18
 
Type Other
 
Identifier Ігор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль, Україна
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя