Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
Application of the marketing concept in the city development |
|
Creator |
Яремчук, Ігор
Yaremchuck, Igor |
|
Subject |
територіальний маркетинг
territorial marketing маркетингові концепції маркетингове управління marketing concepts marketing management 339.138 368.021 |
|
Description |
Описано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містом
A marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were described |
|
Date |
2011-06-08T13:09:53Z
2011-06-08T13:09:53Z 2011-05-18 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Ігор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
Тернопіль, Україна
|
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
|
|