Запис Детальніше

Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
 
Creator Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
 
Subject елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
658.8
477
 
Description У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
 
Date 2011-07-05T09:23:36Z
2011-07-05T09:23:36Z
2011-05-30
 
Type Article
 
Identifier Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
2223-3822
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
 
Language uk
 
Publisher ТНТУ