Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise |
|
Creator |
Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych Бицюра, Леонід Олексійович Быцюра, Леонид Алексеевич Bytsyura, Leonid Oleksiyovych |
|
Subject |
елемент потенціалу
маркетинговий потенціал конкурентна позиція 658.8 477 |
|
Description |
У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
|
|
Date |
2011-07-05T09:23:36Z
2011-07-05T09:23:36Z 2011-05-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
2223-3822 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ТНТУ
|
|