Сенгуляритивність формування корпоративної культури підприємств машинобудівної галузі в умовах трансформації економіки.
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сенгуляритивність формування корпоративної культури підприємств машинобудівної галузі в умовах трансформації економіки.
Сенгуляритивность формирования корпоративной культуры предприятий машиностроительной отросли в условиях трансформации экономики. Singularity of corporate culture enterprises of machine building industry in a transitional economy. |
|
Creator |
Химич, Ірина Григорівна
Химич, Ирина Григорьевна Khymych, I. G. |
|
Contributor |
Андрушків, Богдан Миколайович
Куценко, Віра Іванівна Чорний, Роман Степанович |
|
Subject |
культура
корпоративна культура цінності мораль етика сенгуляритивність сенгуляритивність формування корпоративної культури імідж культура корпоративная культура ценности мораль этика сенгуляритивность сенгуляритивность формирования корпоративной культуры имидж culture corporate culture values morals ethics singularity singularity of corporate culture image 334.784 (658.5) |
|
Description |
Робота виконана у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, м. Тернопіль Захист відбувся 9 червня 2011 р. об 11.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради К 58.052.05 Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Білогірська, 2 (корпус № 10, зал засідань). З дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя за адресою: м. Тернопіль, вул. Руська, 56. Дисертація присвячена дослідженню розроблення теоретичних і методичних положень та практичних рекомендацій щодо сенгуляритивності формування корпоративної культури на підприємствах машинобудівної галузі в умовах трансформації економіки. На основі опрацювання літературних джерел у роботі розкрито сутність та роль сенгуляритивності формування корпоративної культури; охарактеризовано етапи розвиту корпоративної культури в Україні; проаналізовано чинники впливу на формування корпоративної культури машинобудівних підприємств. Запропоновано методику сенгуляритивності формування корпоративної культури машинобудівних підприємств, що включає морально-психологічні якості керівника, управлінську, екологічну та інноваційну політику, стратегію корпоративної культури. Удосконалено експертний метод розрахунку рівня корпоративної культури машинобудівних підприємств на основі оцінювання впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Представлено трирівневу модель формування корпоративної культури для діяльності машинобудівних підприємств із врахуванням морально-етичних принципів та специфіки культури ведення діяльності. Диссертация посвящена исследованию разработки теоретических и методических подходов, а также практических рекомендаций к сенгуляритивности формирования корпоративной культуры на предприятиях машиностроительной отросли в условиях трансформации экономики. При исследовании литературных источников в работе раскрыто суть и роль сенгуляритивности формирования корпоративной культуры; охарактеризованы этапы развития корпоративной культуры в Украине; проанализированы факторы влияния на формирование корпоративной культуры машиностроительных предприятий. Отмечено, что процесс формирования корпоративной культуры на отечественных предприятиях осуществляется под влиянием внешних рыночных факторов, которые действуют как основной аргумент преобразований, направленных на совершенствование как внутреннего взаимодействия с персоналом, так и внешнего взаимодействия с партнерами, клиентами и конкурентами, а также с потенциальными работниками предприятий. На основе исследования особенностей процесса формирования корпоративной культуры на отечественных предприятиях, выделено и предоставлено его главные этапы: 1) миссия и основные цели предприятия; 2) управленческий опыт руководства, квалификация персонала, имидж предприятия; 3) принципы и правила корпоративной культуры; 4) сенгуляритивность корпоративной культуры предприятия. Предложено трактовку понятий: 1) “сенгуляритивности”, как установления и развития цивилизованных деловых отношений и формирования корпоративной культуры в контексте Европейской трансформации предприятий в т.ч. и машиностроительной отросли; 2) “сенгуляритивности формирования корпоративной культуры”, как особенностей и специфики формирования корпоративной культуры на предприятиях посттоталитарного времени. Представлено методику сенгуляритивности формирования корпоративной культуры машиностроительных предприятий, на основе: 1) морально-психологических качеств руководителя (личностные черты и лидерские задатки, индивидуальный стиль, принципы и методы управления, моральные предпосылки общения и моральные ценности, принципы гуманизма и демократизма); 2) управленческой, экологической и инновационной политики (программа по экологической безопасности, участие в общественных мероприятиях и благотворительная деятельность, программа инновационной деятельности, инвестиционные проекты, применение зарубежного опыта); 3) разработки стратегии корпоративной культуры (прямой и косвенный подходы, методы продвижения и функции этапы формирования и принципы осуществления, основные задачи формирования). Применение данной методики, позволит предприятию получить положительный результат от своей деятельности (высокие финансово-экономические показатели, заинтересованность и мотивация работников, признание, уважение, успех, содержание длительных конкурентных позиций на внутреннем и внешнем рынках и т.д.). Усовершенствовано определение уровня корпоративной культуры машиностроительного предприятия на основе экспертного метода. Представленный механизм позволяет проанализировать корпоративную культуру как одного из структурных элементов предприятия, а не как часть корпоративного управления. Обосновано трехуровневую модель разработки и формирования корпоративной культуры машиностроительного предприятия. The dissertation investigates the development of theoretical and methodological issues and practical recommendations for singularity of corporate culture at enterprises of machine building industry in a transitional economy. On the basis of the literary sources, the essence and the role of the singularity of corporate culture are difened, the main stages of the development of a corporate culture in Ukraine are analyzed; the main factors of influence on the formation of corporate culture building enterprises are singled out. The methodology of singularity corporate culture building enterprises, including the moral and psychological qualities of the manager, managerial, environmental and innovation policies, strategies of corporate culture are offered. The method for calculating the expert level of corporate culture building enterprises based on the evaluating the impact of external and internal factors of the environment is improved. The three-tier model of corporate culture for business building enterprises with regard to ethical principles and the specific culture of doing business is presented. |
|
Date |
2011-06-24T08:36:19Z
2011-06-24T08:36:19Z 2011-06-09 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Химич І. Г. Сенгуляритивність формування корпоративної культури підприємств машинобудівної галузі в умовах трансформації економіки. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / І. Г. Химич — Тернопіль, 2011. — 23 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1275 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
спеціальність 08.00.04 — „Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)“;
|
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
|
|