Запис Детальніше

Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии
Marketing process as a basis for the development of competitive strategy
 
Creator Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
 
Subject конкурентна стратегія
конкурентна перевага
стратегічний аналіз
маркетинговий комплекс
339.13
 
Description У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
 
Date 2011-07-05T11:56:47Z
2011-07-05T11:56:47Z
2011-05-30
 
Type Article
 
Identifier Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
2223-3822
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291
 
Language uk
 
Publisher ТНТУ