Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства
Маркетинговая сущность товара и товарного ассортимента предприятия.
Marketing nature of goods and product assortment of enterprise.
 
Creator Малюк, С. О.
Малюк, С. А.
Malyuk, S.
 
Subject товар
продукція
товарний асортимент
товарна номенклатура
структура асортименту
product
products
product portfolio
product nomenclature
structure range
продукция
товарный ассортимент
товарная номенклатура
структура ассортимента
 
Description У статті досліджено маркетингову сутність та особливості поняття
«товар». Представлено сутність та складові чинники поняття «товар-
ний асортимент» підприємства, а також взаємозв’язок асортиментної
політики та забезпечення конкурентоспроможності виробника.
В статье исследована маркетинговая сущность и особенности понятия
«товар». Представлены сущность и составляющие факторы понятия «товарный
ассортимент», а также взаимосвязь ассортиментной политики и обеспечения
конкурентоспособности производителя.
This article deals with the nature and features of the marketing concept
of «good». It presents the nature and component features of the concept
of «product assortment» of a company, as well as the interrelation of assortment
policy and competitiveness producer.
 
Date 2015-03-18T13:25:17Z
2015-03-18T13:25:17Z
2014
 
Type Other
 
Identifier Малюк С. О. Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 4 (81). – С. 55-60.
http://hdl.handle.net/123456789/1453
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет