Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства
Маркетинговая сущность товара и товарного ассортимента предприятия. Marketing nature of goods and product assortment of enterprise. |
|
Creator |
Малюк, С. О.
Малюк, С. А. Malyuk, S. |
|
Subject |
товар
продукція товарний асортимент товарна номенклатура структура асортименту product products product portfolio product nomenclature structure range продукция товарный ассортимент товарная номенклатура структура ассортимента |
|
Description |
У статті досліджено маркетингову сутність та особливості поняття «товар». Представлено сутність та складові чинники поняття «товар- ний асортимент» підприємства, а також взаємозв’язок асортиментної політики та забезпечення конкурентоспроможності виробника. В статье исследована маркетинговая сущность и особенности понятия «товар». Представлены сущность и составляющие факторы понятия «товарный ассортимент», а также взаимосвязь ассортиментной политики и обеспечения конкурентоспособности производителя. This article deals with the nature and features of the marketing concept of «good». It presents the nature and component features of the concept of «product assortment» of a company, as well as the interrelation of assortment policy and competitiveness producer. |
|
Date |
2015-03-18T13:25:17Z
2015-03-18T13:25:17Z 2014 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Малюк С. О. Маркетинговий підхід до трактування сутності товару й товарного асортименту підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 4 (81). – С. 55-60.
http://hdl.handle.net/123456789/1453 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|