Запис Детальніше

Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкої позиції на ринку

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкої позиції на ринку
Имидж предприятий овощеводства как условие их устойчивой позиции на рынке.
Image of vegetable enterprises as a condition of their stable position in the market.
 
Creator Левкіна, Р.В.
Левкина, Р.В.
Levkina, R.
 
Subject підприємства овочівництва
товаровиробники
стійкий розвиток
імідж
репутація
екологічно чиста продукція
конкуренція
переваги
споживачі
предприятия овощеводства
товаропроизводители
устойчивое развитие
имидж
репутация
экологически чистая продукция
конкуренция
преимущества
потребители
Horticulture Company
producers
sustainable development
image
reputation
environmentally friendly products
competition benefits consumers
 
Description Показано, що в умовах економічної нестабільності галузь овочів-
ництва перебуває у складній ситуації. Можливість створення іміджу
виробника екологічно чистої овочевої продукції сприяє підтриманню
галузі та довірі споживачів. Проаналізовано особливості формування
іміджу підприємств овочівництва з метою підвищення ефективності
функціонування в сучасних умовах.
В условиях экономической нестабильности отрасль овощеводства нахо-
дится в сложной ситуации. Возможности формирования имиджа производителя
экологически чистой продукции способствуют поддержанию отрасли и дове-
рия потребителей. Проанализированы особенности формирования имиджа
предприятий овощеводства с целью повышения экономической еффективнос-
ти функционирования в современных условиях.
In terms of economic instability vegetable industry is in a diffi cult situation.
The possibility of forming the image producer of environmentally friendly products
helps to maintain the industry and consumer confi dence. The purpose of the article
is a comprehensive analysis of the characteristics of image formation of companies
to their sustainable vegetable growing market position and enhance the economic
effi ciency of a function in the modern world.
 
Date 2015-04-06T07:16:28Z
2015-04-06T07:16:28Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Левкіна Р. В. Імідж підприємств овочівництва як передумова їх стійкої позиції на ринку / Р.В. Левкіна // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2013. – Вип. 4 (74), Т. 1. – С. 50-55.
http://hdl.handle.net/123456789/1543
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет