Запис Детальніше

Віртуальне навчальне середовище у Тернопільському державному технічному університеті

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Віртуальне навчальне середовище у Тернопільському державному технічному університеті
Virtual educational environment of Ternopil state technical university
 
Creator Коноваленко, Ігор Володимирович
Коноваленко, Игорь Владимирович
Konovalenko, Igor Volodimirovich
 
Subject віртуальне навчальне середовище
ATutor
681.3
658.56
 
Description У статті описано віртуальне навчальне середовище, що розробляється та впроваджується у Тернопільському державному технічному університеті. Воно містить: систему дистанційного навчання, електронну наукову бібліотеку та WEB-орієнтовану платформу взаємодії. Дистанційне навчання охоплює різні освітні моделі, загальною рисою для яких є те, що студенти і викладачі просторово розділені. За способом подачі навчального матеріалу можна виділити такі моделі дистанційного навчання: модель розподіленого класу, модель самостійного навчання, і модель самостійного навчання в розподіленому класі. У статті розглядаються методологічні аспекти організації цих моделей.
The article describes the virtual educational environment in Ternopil state technical university. The environment includes: a distance learning system, an electronic library and a WEB-based communication platform. The distance learning supports different models, the general feature of which is spatial separation of tutors and learners. Concerning the presentation of learning material several distance learning models are offered: distributed class model, self-study model and self-study model in distributed class. Methodological issues of these models are considered in the paper.
 
Date 2012-10-03T12:25:17Z
2012-10-03T12:25:17Z
2007-11
 
Type Article
 
Identifier New Information Technologies in Education for All: State of the Art and Prospects. Proceedings//Edited by Gritsenko V.- Kiev.- 2007.
978-966-02-4538-9
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1783
 
Language uk
 
Publisher Ukrainian National Academy of Sciences