Запис Детальніше

Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises
 
Creator Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym
 
Subject дослідждення
управлінське рішення
маркетинг
стратегія
машинобудування
658.8
 
Description : Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
 
Date 2012-11-18T14:33:53Z
2012-11-18T14:33:53Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
2223-3822
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814
 
Language uk
 
Relation Випуск 1 (2);
 
Publisher Терно-Граф