Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
Optimization of marketing strategy by machine-building enterprises |
|
Creator |
Ратинський, Вадим Віталійович
Ratynskyy, Vadym |
|
Subject |
дослідждення
управлінське рішення маркетинг стратегія машинобудування 658.8 |
|
Description |
: Стаття розкриває поняття «маркетингове дослідження», описує основні етапи та проектує сам процес дослідження на процес ухвалення управлінських рішень. Механізм дослідження проаналізовано в розрізі машинобудівної галузі, враховано галузеву специфіку та функціональні особливості.
|
|
Date |
2012-11-18T14:33:53Z
2012-11-18T14:33:53Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ратинський В. Оптимізація маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / В. Ратинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
2223-3822 http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1814 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Випуск 1 (2);
|
|
Publisher |
Терно-Граф
|
|