Запис Детальніше

Маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику
Маркетинговая составляющая обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника
The marketing component to ensure the competitiveness of enterprises producing sunflower seeds
 
Creator Полторак, Анастасія Сергіївна
Полторак, Анастасия Сергеевна
Poltorak, Anastasiya
 
Subject маркетинг
конкурентоспроможність
маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності
соняшник
сільське господарство
конкурентоспособность
маркетинговая составляющая обеспечения конкурентоспособности
подсолнечник
сельское хозяйство
marketing
competitiveness
marketing component of competitiveness
sunflower
agriculture
 
Description Стаття присвячена актуальним питанням маркетингової складової забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику. Виокремлено особливості конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику, представлено складові маркетингового аспекту забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику, узагальнено маркетинговий інструментарій, який доцільно використовувати для застосування заходів, спрямованих на формування конкурентних переваг підприємств-виробників соняшнику.
Статья посвящена актуальным вопросам маркетинговой составляющей обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника. Выделены особенности конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника, представлены составляющие маркетингового аспекта обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника, обобщен маркетинговый инструментарий, который целесообразно использовать для применения мер, направленных на формирование конкурентных преимуществ предприятий-производителей подсолнечника.
The article isdevoted totopical issues of the marketing component of the competiti veness of enterprises-producers of sunflowerseeds. The feature sofcompetitiveness of enterprises-producers of sunflowerseeds presented the component soft hemarketing aspect of competiti veness of enterprises-producers ofsunflowerseed, collectively marketing tools tha tshoul dbeusedfor the application of measures, directe don formation of competitive advantages of enterprises-producers of sun flower
 
Date 2017-05-24T08:09:58Z
2017-05-24T08:09:58Z
2016
 
Type Other
 
Identifier Полторак А. С. Маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику / А. С. Полторак // Економіка та суспільство. – 2016. – № 7. - С. 429-432.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1997
 
Language other
 
Format application/pdf