Маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику
Маркетинговая составляющая обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника The marketing component to ensure the competitiveness of enterprises producing sunflower seeds |
|
Creator |
Полторак, Анастасія Сергіївна
Полторак, Анастасия Сергеевна Poltorak, Anastasiya |
|
Subject |
маркетинг
конкурентоспроможність маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності соняшник сільське господарство конкурентоспособность маркетинговая составляющая обеспечения конкурентоспособности подсолнечник сельское хозяйство marketing competitiveness marketing component of competitiveness sunflower agriculture |
|
Description |
Стаття присвячена актуальним питанням маркетингової складової забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику. Виокремлено особливості конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику, представлено складові маркетингового аспекту забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику, узагальнено маркетинговий інструментарій, який доцільно використовувати для застосування заходів, спрямованих на формування конкурентних переваг підприємств-виробників соняшнику.
Статья посвящена актуальным вопросам маркетинговой составляющей обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника. Выделены особенности конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника, представлены составляющие маркетингового аспекта обеспечения конкурентоспособности предприятий-производителей семян подсолнечника, обобщен маркетинговый инструментарий, который целесообразно использовать для применения мер, направленных на формирование конкурентных преимуществ предприятий-производителей подсолнечника. The article isdevoted totopical issues of the marketing component of the competiti veness of enterprises-producers of sunflowerseeds. The feature sofcompetitiveness of enterprises-producers of sunflowerseeds presented the component soft hemarketing aspect of competiti veness of enterprises-producers ofsunflowerseed, collectively marketing tools tha tshoul dbeusedfor the application of measures, directe don formation of competitive advantages of enterprises-producers of sun flower |
|
Date |
2017-05-24T08:09:58Z
2017-05-24T08:09:58Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Полторак А. С. Маркетингова складова забезпечення конкурентоспроможності підприємств-виробників насіння соняшнику / А. С. Полторак // Економіка та суспільство. – 2016. – № 7. - С. 429-432.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1997 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|