Запис Детальніше

Освітні інновації як один із напрямів модернізації освітнього простору аграрних ВНЗ

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Освітні інновації як один із напрямів модернізації освітнього простору аграрних ВНЗ
Образовательные инновации как одно из направлений модернизации образовательного пространства аграрных ВУЗ
Educational innovation as one ofthe upgrading of educationalspace agricultural universities
 
Creator Мельник, Ольга Іванівна
Парфьонова, Ірина Василівна
Мельник, Ольга Ивановна
Парфенова, Ирина Васильевна
Melnyk, Olga
Parfonova, Iryna
 
Subject Інноваційні технології
освітні інновації
освітній простір
навчальний заклад
Инновационные технологии
образовательные инновации
образовательное пространство
учебное заведение
Іnnovative technology
educational innovation
educational space
educational institution
 
Description Сучасне суспільство характеризується швидкими змінами в усіх сферах життя, що особливо впливає на розвиток інформаційного, зокрема й освітянського простору. Інтеграція України у світовий освітній простір вимагає постійного вдосконалення національної системи освіти, пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг, апробації та впровадження інноваційних педагогічних систем, реального забезпечення рівного доступу всіх її громадян до якісної освіти, можливостей і свободи вибору в освіті, модернізації змісту освіти і організації її адекватно світовим тенденціям і вимогам ринку праці. Ключовим завданням освіти у XXI столітті є розвиток мислення, орієнтованого на майбутнє.
Сучасний ринок праці вимагає від випускника не лише глибоких теоретичних знань, а і здатності самостійно застосовувати їх у нестандартних, постійно змінюваних життєвих ситуаціях, переходу від суспільства знань до суспільства життєво компетентних громадян.
Тому вимогою сьогодення стає апробація й упровадження інноваційних освітніх технологій у навчально-виховний процес. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року визначає запровадження освітніх інновацій як один із пріоритетних напрямів державної політики в освітній сфері.
Современное общество характеризуется быстрыми изменениями во всех сферах жизни, особенно влияет на развитие информационного, в том числе и образовательного пространства. Интеграция Украины в мировое образовательное пространство требует постоянного совершенствования национальной системы образования, поиска эффективных путей повышения качества образовательных услуг, апробации и внедрения инновационных педагогических систем, реального обеспечения равного доступа всех ее граждан к качественному образованию, возможностей и свободы выбора в образовании, модернизации содержания образования и организации ее адекватно мировым тенденциям и требованиям рынка труда. Ключевой задачей образования в XXI веке развитие мышления, ориентированного на будущее.
Современный рынок труда требует от выпускника не только глубоких теоретических знаний, а и способности самостоятельно применять их в нестандартных, изменяющимся жизненных ситуациях, перехода от общества знаний к обществу жизненно компетентных граждан.
Поэтому требованием сегодняшнего становится апробация и внедрение инновационных образовательных технологий в учебно-воспитательный процесс. Национальная стратегия развития образования в Украине на период до 2021 года определяет внедрение образовательных инноваций как одно из приоритетных направлений государственной политики в сфере образования.
Modern society is characterized by rapid changes in all spheres of life, especially affecting the development of information, including educational space. Ukraine's integration into the world educational space requires continuous improvement of the national education system, finding effective ways to improve the quality of education, testing and implementation of innovative educational systems, real guarantee of equal access for all citizens to quality education, opportunity and freedom of choice in education, modernization of education content and organization of adequate global trends and requirements of the labor market. The key task of education in the XXI century is development oriented thinking for the future.
The current labor market requires graduate not only deep theoretical knowledge, but also the ability to independently apply them in innovative, constantly changing life situations of transition from a society of knowledge vital to the society of competent citizens.
Therefore, the present demand is testing and implementation of innovative educational technologies in the educational process. National Strategy for Development of Education in Ukraine until 2021 defines innovation as the introduction of education one of the priorities of the state policy in the sphere of education.
 
Date 2017-05-26T06:01:55Z
2017-05-26T06:01:55Z
2016
 
Type Other
 
Identifier Мельник О. І. Освітні інновації як один із напрямів модернізації освітнього простору аграрних ВНЗ / О. І. Мельник, І. В. Парфьонова // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – 2016. - Вип. 88. – Ч. 1. – С. 80-83.
http://hdl.handle.net/123456789/1999
 
Language other
 
Format application/pdf