Запис Детальніше

Культурні аспекти навчання професійній англійській мові студентів нефілологічних спеціальностей

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Культурні аспекти навчання професійній англійській мові студентів нефілологічних спеціальностей
Cultural Aspects Of Teaching Professional English To Non- Philological Students
Культурные аспекты обучения профессиональному английскому языку студентов нефилологических специальностей
 
Creator Артюхова, Олена Вікторівна
Артюхова, Елена Викторовна
Artyuhova, Elena
 
Subject Якість навчання
моніторинг
культурні аспекти
навчання професійній англійській мові
студенти нефілологічних спеціальностей
Качество образования
мониторинг
культурные аспекты
обучение профессиональному английскому языку
студенты нефилологтческих специальностей
Quality of education
monitoring
cultural aspects
teaching professional english
non-philological students
mutual understanding
 
Description У статті йдеться про культурні аспекти навчання професійній англійській мові , необхідність запровадження моніторингу якості професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей вищих як інструмента виявлення закономірностей, тенденцій, змінних та їх динаміки для проектування заходів щодо покращення якості вищої професійної освіти. Дослідження базується на методах порівняльного аналізу. Виявлено прогалини в професійній підготовці студентів нефілологічних спеціальностей та окреслено шляхи моніторингу сформованості професійних компетенцій, мета якого - підвищити рівень інформаційно-аналітичного супроводу діяльності ВНЗ, налагодити механізм своєчасного виявлення основних тенденцій і змін показників щодо підвищення якості професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей вітчизняних ВНЗ.
В статье говорится о культурных аспектах обучения профессиональному английскому языку, необходимости мониторинга качества подготовки студентов нефилологических специальностей как инструмента для выявления закономерностей, тенденций, переменных и их динамики для проектирования мер по улучшению качества высшего профессионального образования. Исследование базируется на методах сравнительного анализа. Выявлены недостатки в профессиональной подготовке студентов нефилологических специальностей, определены пути мониторинга сформированости профессиональных компетенций, цель которого – повысить уровень информационно-аналитического сопровождения деятельности вуза, создать механизм своевременного выявления основных тенденций и изменений показателей качества профессиональной подготовки студентов нефилологических специальностей отечественных вузов.
The article is devoted to the cultural aspects of teaching professional English, problem of monitoring of the quality of non- philological students’ professional training at Ukrainian universities. Monitoring is regarded as an instrument of defining regularities, tendencies, variables and their dynamics for designing measures aimed at improving the quality of higher professional education. The research is based on the methods of comparative analyses such as comparison and ranging. The gaps in professional training of students of non-philological specialties were revealed and ways of monitoring the formation of professional competences were outlined. The aim of this work is to increase the level of informational and analytical support of the higher educational institutions, to establish a mechanism for the timely identification of the main tendencies and changes in indicators for improving the quality of professional training of students of non-philology specialties of domestic higher educational institutions.
 
Date 2018-03-19T07:36:40Z
2018-03-19T07:36:40Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Artyukhova Olena. Cultural Aspects Of Teaching Professional English To Non- Philological Students / Olena Artyukhova // Modern Tendencies In Pedagogical Education And Science Of Ukraine And Israel: The Way To Integration. - Ariel University, 2017. - С. 8-13.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2937
 
Language en
 
Format application/pdf