Запис Детальніше

Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві
Advantages of implementation of marketing management for building enterprises
 
Creator Ключник, Альона Володимирівна
Ключник, Алена Владимировна
Klyuchnik, Alena
 
Subject маркетинг
маркетингова діяльність
управління
маркетинговий менеджмент
будівельне підприємство
будівництво
маркетинговая деятельность
управление
маркетинговый менеджмент
строительное предприятие
строительство
marketing
marketing activity
management
marketing management
construction company
construction
 
Description У статті досліджено переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві. Розкрито різницю тлумачення понять «маркетинговий менеджмент» та «управління маркетингом». Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на будівельних підприємствах. Розкрито зміст управлінських функцій системи маркетингового менеджменту будівельного підприємства: планування, організація, контроль. Наведено основні напрями зовнішнього та внутрішнього маркетингу будівельного підприємства.
Розкрито впливові чинники маркетингового
менеджменту у сфері будівництва. Обґрунтовано доцільність впровадження відповідних методів і програм маркетингу в управлінні будівельним підприємством.
В статье исследованы преимущества внедрения маркетингового менеджмента на
строительном предприятии. Раскрыто
разницу толкования понятий «маркетинговый менеджмент» и «управление
маркетингом». Выделены общие черты
маркетингового менеджмента строительных предприятиях. Раскрыто содержание
управленческих функций системы маркетингового менеджмента строительного
предприятия: планирование, организация, контроль. Наведены основные направления внешнего и внутреннего маркетинга
строительного предприятия. Раскрыты
факторы, влияющие на маркетинговый
менеджмент в сфере строительства.
Обоснована целесообразность внедрения
соответствующих методов и программ
маркетинга в управлении строительным
предприятием.
In the article the advantages of introducing marketing management at the construction company
are explored. The difference between the concepts of «marketing management» and «marketing management» is revealed. The general features of marketing management at construction
enterprises are highlighted. The content of managerial functions of the marketing management
system of the construction company is revealed:
planning, organization, control. The main directions of external and internal marketing of a
construction enterprise are given. The influential
factors of marketing management in the field of
construction are revealed. The expediency of
introducing appropriate methods and marketing
programs in the management of the construction
company has been substantiated.
 
Date 2018-03-21T10:39:27Z
2018-03-21T10:39:27Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Ключник А. В. Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві / А. В. Ключник // Економіка та управління підприємствами. – 2017. – Вип. 20. – С. 45-49.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997
 
Language other
 
Format application/pdf