Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві
Advantages of implementation of marketing management for building enterprises |
|
Creator |
Ключник, Альона Володимирівна
Ключник, Алена Владимировна Klyuchnik, Alena |
|
Subject |
маркетинг
маркетингова діяльність управління маркетинговий менеджмент будівельне підприємство будівництво маркетинговая деятельность управление маркетинговый менеджмент строительное предприятие строительство marketing marketing activity management marketing management construction company construction |
|
Description |
У статті досліджено переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві. Розкрито різницю тлумачення понять «маркетинговий менеджмент» та «управління маркетингом». Виділено загальні риси маркетингового менеджменту на будівельних підприємствах. Розкрито зміст управлінських функцій системи маркетингового менеджменту будівельного підприємства: планування, організація, контроль. Наведено основні напрями зовнішнього та внутрішнього маркетингу будівельного підприємства. Розкрито впливові чинники маркетингового менеджменту у сфері будівництва. Обґрунтовано доцільність впровадження відповідних методів і програм маркетингу в управлінні будівельним підприємством. В статье исследованы преимущества внедрения маркетингового менеджмента на строительном предприятии. Раскрыто разницу толкования понятий «маркетинговый менеджмент» и «управление маркетингом». Выделены общие черты маркетингового менеджмента строительных предприятиях. Раскрыто содержание управленческих функций системы маркетингового менеджмента строительного предприятия: планирование, организация, контроль. Наведены основные направления внешнего и внутреннего маркетинга строительного предприятия. Раскрыты факторы, влияющие на маркетинговый менеджмент в сфере строительства. Обоснована целесообразность внедрения соответствующих методов и программ маркетинга в управлении строительным предприятием. In the article the advantages of introducing marketing management at the construction company are explored. The difference between the concepts of «marketing management» and «marketing management» is revealed. The general features of marketing management at construction enterprises are highlighted. The content of managerial functions of the marketing management system of the construction company is revealed: planning, organization, control. The main directions of external and internal marketing of a construction enterprise are given. The influential factors of marketing management in the field of construction are revealed. The expediency of introducing appropriate methods and marketing programs in the management of the construction company has been substantiated. |
|
Date |
2018-03-21T10:39:27Z
2018-03-21T10:39:27Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ключник А. В. Переваги впровадження маркетингового менеджменту на будівельному підприємстві / А. В. Ключник // Економіка та управління підприємствами. – 2017. – Вип. 20. – С. 45-49.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2997 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|