Запис Детальніше

Відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
Distinctive features of management marketing activities of building enterprise
 
Creator Ключник, Альона Володимирівна
Ключник, Алена Владимировна
Klyuchnik, Alena
 
Subject будівництво
будівельне підприємство
функції управління
комплекс маркетингу
управління маркетинговою діяльністю
строительство
строительное предприятие
функции управления
комплекс маркетинга
управления маркетинговой деятельностью
construction
construction company
management functions
marketing complex
management marketing activities
 
Description У роботі розглянуто відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Наведено визначення будівництва та будівельного підприємства. Розкрито класифікацію будівельних підприємств в Україні. Досліджено адміністративні функції управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито
базовий комплекс маркетингу будівельного підприємства з урахуванням специфіки будівельної продукції. Виявлено
характерні особливості формування та впровадження маркетингових програм на будівельному підприємстві.
Different features of management marketing activities of construction enterprises are considered in this work.
The definitions of construction and construction company are given in the article. The classification of construction enterprises in Ukraine is revealed. The administrative functions of management marketing activities of construction enterprises are investigated.
The basic marketing complex of construction enterprise with the account of specificity of building products is revealed. The characteristic features of the formation and implementation of marketing programs at the construction company are revealed.
В работе рассмотрены отличительные особенности управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Приведены определения строительства и строительного предприятия. Раскрыта классификация
строительных предприятий в Украине. Исследованы административные функции управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Раскрыт базовый комплекс маркетинга строительного предприятия с учетом специфики строительной продукции. Выявлены характерные особенности формирования и внедрения маркетинговых программ на строительном предприятии.
 
Date 2018-03-21T10:48:32Z
2018-03-21T10:48:32Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Ключник А. В. Відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств / А. В. Ключник // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. – Вип. 14. – Ч. 1. – С. 137-141.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2998
 
Language other
 
Format application/pdf