Маркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємства
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємства
Marketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity |
|
Creator |
Ключник, Альона Володимирівна
Ключник, Алена Владимировна Klyuchnik, Alena Pokusa, Filip |
|
Description |
Marketing communications are a factor of efficiency of management of enterprise sale activity. In the article influence of instruments of marketing communications is certain on development of sale activity of enterprise and it is resulted their description and functions. Certain basic descriptions of marketing communications.
|
|
Date |
2018-03-21T11:07:15Z
2018-03-21T11:07:15Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Ключник А. Маркетингові комунікації – чинник ефективного управління збутовою діяльністю підприємства / А. Ключник, Ф. Покуса // Соціально-економічні аспекти сталого розвитку регіонів : моногр. - Opole, 2018. - С. 29-34.
978-83-62683-52-9 http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999 |
|
Language |
english
|
|
Format |
application/pdf
|
|