Запис Детальніше

Формування конкурентних переваг на ринку продукції овочівництва

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентних переваг на ринку продукції овочівництва
Formation of competitive advantages of producers of the market of production of vegetable growing
 
Creator Лесік, Ірина Миколаївна
Лесик, Ирина Николаевна
Lesik, Iryna
 
Subject конкурентна перевага
потенціал
ринок
технологічна готовність
глобалізація
конкурентное преимущество
потенциал
рынок
технологическая готовность
глобализация
competitive advantage
potential
market
technological readiness
globalization
 
Description У статті розглянуто передумови формування конкурентних переваг на
ринку продукції овочівництва. Визначено потенційні можливості та
обґрунтовано напрями їх реалізації, спрямовані на підвищення рівня
конкурентоспроможності галузі овочівництва на внутрішньому та
зовнішньому ринку.
В статье рассмотрены предпосылки формирования конкурентных
преимуществ на рынке продукции овощеводства. Определены потенциальные
возможности и обоснованы направления их реализации, направленные на
повышение уровня конкурентоспособности отрасли овощеводства на внутреннем и внешнем рынке.
The article describes the prerequisites for the formation of competitive advantages
in the market of vegetable growing products. The potential opportunities and the
ways of their implementation which are aimed at improving the competitiveness of
the vegetable production sector on the domestic and foreign markets are defined.
 
Date 2018-03-22T12:42:05Z
2018-03-22T12:42:05Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Лесік І. М. Формування конкурентних переваг на ринку продукції овочівництва [Електронний ресурс] / І. М. Лесік // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. - Вип. 8. – С. 195-199.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3020
 
Language other
 
Format application/pdf