Запис Детальніше

Оцінка системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств харчової галузі

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств харчової галузі
Оценка системы стратегического управления маркетинговой деятельностью предприятий пищевой отрасли
Evaluation of the system of strategic management of marketing activity of the enterprises of the food industry
 
Creator Довгаль, Олена Валеріївна
Довгаль, Елена Валериевна
Dovhal', Olena
 
Subject стратегічне управління
стратегія
маркетингова стратегія
ефективність
види стратегій
стратегическое управление
стратегия
маркетинговая стратегия
эффективность
виды стратегий
strategic management
strategy
marketing strategy
efficiency
types of strategies
 
Description У статті обґрунтовано потребу в здійсненні оцінки системи стратегічного управління маркетинговою стратегією підприємств харчової галузі.
В статье обоснована необходимость осуществления оценки системы стратегического управления маркетинговой стратегией предприятий пищевой отрасли.
Article contains information on requirement for an system of strategic management of the marketing strategy of enterprises of food industry.
 
Date 2018-03-28T13:30:53Z
2018-03-28T13:30:53Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Довгаль О. В. Оцінка системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств харчової галузі / О. В. Довгаль // Ефективна економіка. - 2015. - № 3.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
 
Language other
 
Format application/pdf