Запис Детальніше

Підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання
Повышения эффективности качества инженерного образования с использованием модульного обучения
Improving the quality of engineering education with the use of modular training
 
Creator Марченко, Дмитро Дмитрович
Марченко, Дмитрий Дмитриевич
Marchenko, Dmitriy
Баранова, Олена Володимирівна
Баранова, Елена Владимировна
Baranova, Olena
Артюх, Віталій Олександрович
Артюх, Виталий Александрович
Artuykh, Vitaliy
Корнійчук, Вікторія Вікторівна
Корнийчук, Виктория Викторовна
Korniychuk, Victoria
Богомол, Вікторія Вікторівна
Богомол, Виктория Викторовна
Bogomol, Victoria
Шушкевич, Владислав Володимирович
Шушкевич, Владислав Владимирович
Shushkevych, Vladislav
 
Subject якість
компонент
модульне навчання
критерії
качество
компонент
модульное обучение
критерии
элемент
инженер
quality
component
modular training
criteria
element
engineer
 
Description В статті розглядається підвищення якості інженерної освіти з використанням модульного навчання. Розглянуто та обґрунтовано компоненти моделі підвищення якості інженерної освіти та проаналізовано етапи кожного з компонентів моделі.
В статье рассматривается повышения качества инженерного образования с использованием модульного обучения. Рассмотрены и обоснованы компоненты модели повышения качества инженерного образования и проанализированы этапы каждого из компонентов модели.
The article deals with the improvement of the quality of engineering education using modular training. The components of the model of improvement of the quality of engineering education are considered and substantiated and the stages of each component of the model are analyzed.
 
Date 2018-04-26T10:49:29Z
2018-04-26T10:49:29Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Improving the quality of engineering education with the use of modular training/ [D. Marchenko, О. Baranova, V. Artyukh and etc.] // SWorldJournal. – 2015. - Vol. J21508 (9). С. 104-108.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345
 
Language en
 
Format application/pdf