Запис Детальніше

Історія розвитку масових відкритих он-лайн курсів в освіті

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Історія розвитку масових відкритих он-лайн курсів в освіті
История развития массовых открытых онлайн курсов в образовании
The history of the development of mass open online courses in education
 
Creator Бацуровська, Ілона Вікторівна
Бацуровская, Илона Викторовна
Batcurovskaya, Ilona
Джаландінова, Анастасія Михайлівна
Джаландинова, Анастасия Михайловна
Djalandinova, Anastasia
 
Subject масові відкриті он-лайн курси
відкрита освіта
відкриті освітні ресурси
массовые открытые дистанционные курсы
открытое образование
открытые образовательные ресурсы
massive open online courses
open education
open educational resources
 
Description У статті розглядається термін масові відкриті он-лайн курси, його значення та мета, також окреслюються деякі вже існуючі платформи курсу, досліджується історія виникнення масових відкритих он-лайн курсів, також представлено феномен виникнення та принцип роботи масових відкритих он-лайн курсів у різних країнах, аналізуються етапи розвитку масових відкритих он-лайн курсів, також висвітлюються основні риси, ознаки та переваги даного виду навчання. Описується технологія масових відкритих он-лайн курсів, як результат логічного розвитку відкритих освітніх ресурсів та дистанційного навчання. Також розглядаються проекти і курси масових відкритих он-лайн курсів, як успішний фундамент для початку відкритої освіти та університету майбутнього. Висвітлюється поняття відкритої освіти, як основи концепції розвитку масових відкритих он-лайн курсів, наводяться приклади університетів, залучених до відкритої освіти та їхні особливості. Окреслюються перспективи відкритої освіти та масових відкритих он-лайн курсів в майбутньому. Розкривається негативний вплив масових відкритих он-лайн курсів на традиційну систему навчання. Описується Проект OpenupEd, який був ініційований та координується Європейською асоціацією університетів дистанційного навчання (EADTU) і включає в себе відкриті університети в межах, а також за межами Європейського Союзу.
The article observes the term massive open online courses, its meaning and purpose, it also observes some platforms of the course, it investigates the history of the emergence of mass open online courses also explores the occurrence of massive open online courses phenomenon in different countries, analyzes the stages of the development of massive open online courses, it also highlights the main features, characteristics and advantages of this type of learning. The technology of mass open online courses as a result of a logical development of open educational resources and distance learning is described. Also projects and courses of massive open online courses are observed as a successful foundation for the beginning of open education and university of the future. The concept of open education is observed as the basis of the concept of massive open online courses. Examples of universities involved in open education and their features are described. The prospects of open education and mass open online courses in the future are also described. It reveals the negative impact of massive open online courses on traditional system of education. Project OpenupEd, which was initiated and coordinated by the European Association of Distance Teaching Universities (EADTU) and which includes public universities within and outside the European Union is described.
 
Date 2018-04-27T06:23:10Z
2018-04-27T06:23:10Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бацуровська І. В. Історія розвитку масових відкритих он-лайн курсів в освіті/ І. В. Бацуровська, А. М. Джаландінова // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету. – 2015. - Вип.1 (12). – С. 63-66.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3365
 
Language other
 
Format application/pdf