Запис Детальніше

Товарний мікс як напрям маркетингової політики підприємства

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Товарний мікс як напрям маркетингової політики підприємства
 
Creator Лавренюк, А. О.
 
Date 2016-09-14T06:33:17Z
2016-09-14T06:33:17Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Лавренюк, А. О. Товарний мікс як напрям маркетингової політики підприємства / А. О. Лавренюк // Напрями економічного зростання та інноваційного розвитку підприємств : Всеукр. студ. наук.-практ. конф., 14 берез. 2013 р. : тези доп. - Кіровоград, 2013. - С. 77-78.
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3424
 
Language uk_UA
 
Publisher КОД