Запис Детальніше

Вплив розвитку мереж продажів на стійкість банківської установи

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив розвитку мереж продажів на стійкість банківської установи
Влияние развития сетей продаж на устойчивость банковского учреждения
Influence of development of sales networks on sustainability of the banking institution
 
Creator Бодрецький, М. В.
Бодрецкий, М. В.
Bodretskiy, M.
 
Subject методи управління
стійкість банківської установи
фінансовий ринок
мережі продажів
точки продажів
устойчивость банковского учреждения
финансовый рынок
сети продаж
точки продаж
stability of the banking institution
financial market
sales network
sales points
 
Description В статті представлено дані про ситуацію на банківському ринку України
(станом на кінець І кварталу 2018 року). Визначено, що стабільність банківських
установ України зазнала впливу одразу деяких факторів, таких як: глобальна
фінансова криза, нестабільна політична ситуація в країні, різке знецінення
внутрішньої грошової одиниці (гривні), спад виробництва, втрата керованості ряду
територій тощо. Все це призвело до того, що кількість та якість банківських установ
у державі зазнала змін.
Встановлено, що Національний банк України має оптимістичні прогнози
розвитку банківської системи держави. Зауважено, що тренди альтернативних
показників ділової активності не підтверджують обґрунтованості оптимістичних
очікувань. В дослідженні описано існуючі стандартні підходи до визначення стійкості
банківських установ (розрахунок індикаторів (показників) фінансової стійкості
банківських установ) та запропоновано альтернативний інструментарій визначення
стійкості банківських установ, який передбачає аналіз розвитку мереж продажів.
Стаття містить глибокий аналіз існуючих мереж продажів банків України.
Надана інформація про кількість українських банків на піку розвитку української
банківської системи та на момент проведення дослідження. Також надано
інформацію в динаміці розвитку мереж продажів українських банків. Встановлено, що
мережі продажів, як і кількість банківських установ, скоротились у 2,3–2,4 рази.
Проаналізовано якісний склад українських банків з групуванням по формі власності
банків. Встановлено, що незначна кількість державних банків (5 установ)
контролюють близько 60 % точок продажів по країні. В ході дослідження
встановлено, що банківські установи, які на сьогодні функціонують (успішно подолали
вплив негативних факторів перелічених вище) мали більш ніж в три рази розвинені
мережі продажів, що дозволяє зробити обґрунтоване припущення про позитивний
вплив розвитку мереж продажів на стійкість (життєздатність) банківських
установ. У підсумку дослідження проведено аналіз банків, що функціонують, та
встановлена група банків, що за останній час зазнали найбільших втрат мереж
продажів та відповідно (ймовірно) втратили стійкість. В подальшому буде
проаналізовано подальшу ситуацію встановлених банківських установ з метою
визначення дієвості запропонованої методики аналізу.
JEL Classification: G01; G10; G17; G21; H12
 
Date 2018-06-07T10:01:50Z
2018-06-07T10:01:50Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Бодрецький М. В. Вплив розвитку мереж продажів на стійкість банківської установи / М. В. Бодрецький // Modern Economics. - 2018. - № 8. - С. 15-28.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3966
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет