Запис Детальніше

Соціально відповідальний бізнес в Україні: поняття та основні чинники

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально відповідальний бізнес в Україні: поняття та основні чинники
 
Creator Зінкевич, А. Л.
Zinkevych, A.
 
Contributor Щербина, Юлія Олегівна, науковий керівник
Щербина, Юлия Олеговна, научный руководитель
Scherbina, Djulia, scientific director
 
Description В Україні, соціально відповідальний бізнес знаходиться на шляху
розвитку. На сьогоднішній день, зазначена тема є досить актуальною.
Оскільки такий бізнес стає частиною соціального та бізнесового життя,
переходячи від простіших до більш розвинених форм і концепцій. Дуже
часто соціальну відповідальність бізнесу ототожнюють з доброчинністю або із покращенням ефективності застарілого обладнання. Це найпоширеніший
міф корпоративної відповідальності. Йдеться не лише про благодійність та
закриття неефективних “брудних” виробництв, а й про сутність компанії, про
ефективність її функціонування.
 
Date 2018-06-20T08:52:35Z
2018-06-20T08:52:35Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Зінкевич А. Л. Соціально відповідальний бізнес в Україні: поняття та основні чинники / А. Л. Зінкевич ; наук. кер. Ю. О. Щербина // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 168-170.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4237
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет