Соціально відповідальний бізнес в Україні: поняття та основні чинники
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціально відповідальний бізнес в Україні: поняття та основні чинники
|
|
Creator |
Зінкевич, А. Л.
Zinkevych, A. |
|
Contributor |
Щербина, Юлія Олегівна, науковий керівник
Щербина, Юлия Олеговна, научный руководитель Scherbina, Djulia, scientific director |
|
Description |
В Україні, соціально відповідальний бізнес знаходиться на шляху розвитку. На сьогоднішній день, зазначена тема є досить актуальною. Оскільки такий бізнес стає частиною соціального та бізнесового життя, переходячи від простіших до більш розвинених форм і концепцій. Дуже часто соціальну відповідальність бізнесу ототожнюють з доброчинністю або із покращенням ефективності застарілого обладнання. Це найпоширеніший міф корпоративної відповідальності. Йдеться не лише про благодійність та закриття неефективних “брудних” виробництв, а й про сутність компанії, про ефективність її функціонування. |
|
Date |
2018-06-20T08:52:35Z
2018-06-20T08:52:35Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зінкевич А. Л. Соціально відповідальний бізнес в Україні: поняття та основні чинники / А. Л. Зінкевич ; наук. кер. Ю. О. Щербина // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 168-170.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4237 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|