Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ)
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ)
|
|
Creator |
Коцар, Т. Л.
Kotsar, T. |
|
Contributor |
Мірошкіна, Наталія Валеріївна, науковий керівник
Мирошкина, Наталия Валериевна, научный руководитель Miroshkina, Nataliya, scientific director |
|
Description |
Реклама стала невід’ємною частиною сучасної дійсності. Як інструмент соціалізації вона має великий вплив на формування способу життя сучасної молоді. Мета дослідження – виявити цей вплив. |
|
Date |
2018-06-20T10:43:28Z
2018-06-20T10:43:28Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Коцар Т. Л. Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ) / Т. Л. Коцар ; наук. кер. Н. В. Мірошкіна // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 195-197.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|