Запис Детальніше

Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ)

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ)
 
Creator Коцар, Т. Л.
Kotsar, T.
 
Contributor Мірошкіна, Наталія Валеріївна, науковий керівник
Мирошкина, Наталия Валериевна, научный руководитель
Miroshkina, Nataliya, scientific director
 
Description Реклама стала невід’ємною частиною сучасної дійсності. Як інструмент
соціалізації вона має великий вплив на формування способу життя сучасної
молоді. Мета дослідження – виявити цей вплив.
 
Date 2018-06-20T10:43:28Z
2018-06-20T10:43:28Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Коцар Т. Л. Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ) / Т. Л. Коцар ; наук. кер. Н. В. Мірошкіна // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 195-197.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет