Запис Детальніше

Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингу на промислових підприємствах зернопродуктового підкомплексу АПК

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингу на промислових підприємствах зернопродуктового підкомплексу АПК
Методические аспекты оценки эффективности маркетинга на промышленных предприятиях зернопродуктового подкомплекса АПК
Methodical aspects of estimation of marketing efficiency on the industrial enterprises at grain production subcomplex of APC
 
Creator Колесник, Вікторія Михайлівна
Колесник, Виктория Михайловна
Kolesnyk, Viktoriia
Стамат, Вікторія Михайлівна
Стамат, Виктория Михайловна
Stamat, Viktoriia
 
Subject система маркетингу
підприємства зберігання та переробки зерна
ефективність маркетингової діяльності
бальна оцінка
система маркетинга
предприятия хранения и переработки зерна
эффективность маркетинговой деятельности
бальная оценка
marketing system
grain-storing and grain-processing enterprises
marketing effectiveness
mark estimation
 
Description У статті запропоновано бальну оцінку системи маркетингу підприємств по зберіганню та переробці зерна. Представлено показники розвитку та ефективності їх маркетингової діяльності.
В статье предложена бальная оценка системы маркетинга предприятий по хранению и переработке зерна. Предоставлены показатели развития и эффективности их маркетинговой деятельности.
The article covers mark estimation of marketing system of grain-storing and grain-processing enterprises. The indices of marketing development and effectiveness are examined.
 
Date 2018-06-11T10:50:41Z
2018-06-11T10:50:41Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Колесник В.М. Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингу на промислових підприємствах зернопродуктового підкомплексу АПК / В.М.Колесник // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ. – 2006. – Вип. 212. – Т. 1. – С.122-128.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
 
Language other
 
Format application/pdf