Запис Детальніше

Використання соціальних медіа у маркетингу

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання соціальних медіа у маркетингу
 
Creator Товстенко, М. Ю.
Tovstenko, M.
 
Contributor Бондаренко, Людмила Володимирівна, науковий керівник
Бондаренко, Людмила Владимировна, научный руководитель
Bondarenko, Lyudmyla, scientific director
 
Description На сьогодні все більшою популярністю в маркетинговій діяльності
користуються соціальні медіа, адже більше половини людей, молодших
30 років, зареєстровані у соціальних мережах. І їх кількість постійно зростає.
Недовіра до реклами, що часто суперечлива, породжує схильність людей до
покупок за рекомендаціями та порадами друзів чи знайомих. Саме тому соціальні мережі є ефективним інструментом просування брендів, товарів та
послуг для багатьох підприємств.
 
Date 2018-06-21T13:15:33Z
2018-06-21T13:15:33Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Товстенко М. Ю. Використання соціальних медіа у маркетингу / М. Ю. Товстенко ; наук. кер. Л. В. Бондаренко // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 283-285.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4313
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет