Використання соціальних медіа у маркетингу
CUNTUR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання соціальних медіа у маркетингу
|
|
Creator |
Товстенко, М. Ю.
Tovstenko, M. |
|
Contributor |
Бондаренко, Людмила Володимирівна, науковий керівник
Бондаренко, Людмила Владимировна, научный руководитель Bondarenko, Lyudmyla, scientific director |
|
Description |
На сьогодні все більшою популярністю в маркетинговій діяльності користуються соціальні медіа, адже більше половини людей, молодших 30 років, зареєстровані у соціальних мережах. І їх кількість постійно зростає. Недовіра до реклами, що часто суперечлива, породжує схильність людей до покупок за рекомендаціями та порадами друзів чи знайомих. Саме тому соціальні мережі є ефективним інструментом просування брендів, товарів та послуг для багатьох підприємств. |
|
Date |
2018-06-21T13:15:33Z
2018-06-21T13:15:33Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Товстенко М. Ю. Використання соціальних медіа у маркетингу / М. Ю. Товстенко ; наук. кер. Л. В. Бондаренко // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 283-285.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4313 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|