Запис Детальніше

Динаміка впливу факторів ризиків з урахуванням маркетинга життєвого циклу стартапу

CUNTUR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Динаміка впливу факторів ризиків з урахуванням маркетинга життєвого циклу стартапу
Dynamics of the influence of risk factors taking into account marketing of start-up's life stage
 
Creator Тімонін, О. М.
Верещагіна, Г. В.
Плєханова, Т. Є.
Timonin, Oleksandr
Vereshchagina, Ganna
Pliekhanova, Tetiana
 
Subject стартап
стадії розвитку стартапу
характерні риси стартапу
фактори ризику допроектної стадії
фактори ризику етапу стартапу
фактори ризику етапу вихід
start-up
start-up development stages
features of the startup
risk factors of the preproject stage
risk factors of the start-up stage
risk factors of the output stage
 
Description Ефективний розвиток підприємств в сучасних умовах набуває все більшої
актуальності у зв’язку з політичною та економічною ситуацією в країні та
підвищенням рівня невизначеності умов господарювання. Все це вимагає від
підприємств різних сфер діяльності використовувати нові підходи до ведення бізнесу
та шукати нові можливості. Тому все більше підприємств приділяє увагу створенню
стартапів, оскільки його характерні риси дозволяють йому функціонувати в умовах
невизначеності сучасного ринку.
Мета даної статті полягає в удосконаленні схеми визначення ризиків запуску
стартапів за рахунок визначення ризиків з більш високим рівнем впливу з
урахуванням динаміки розвитку стартапу шляхом кластеризації.
У роботі авторами проаналізовано підходи до визначення основних етапів
розвитку стартапів, охарактеризовано основні риси стартапу, розглянуто
перешкоди, що призводять до збитковості та подальшої ліквідації започаткованих
стартап проектів, а також удосконалено схеми визначення ризиків запуску
стартапів за рахунок визначення ризиків з більш високим рівнем впливу на
допроектній стадії, етапі стартапу та виходу шляхом кластеризації.
З метою виявлення найбільш вагомих факторів ризику розглянутих етапів
розвитку стартапів, авторами досліджено вплив факторів шляхом проведення
експертного аналізу. Результати проведених досліджень слід використовувати під
час формування рішень щодо обмеження та мінімізації дії факторів, що впливають
на основні стадії розвитку стартапу. Для використання проведеного дослідження на
практиці доцільно ідентифікувати фактори, що впливають на стартап, враховуючи
його специфіку та галузь застосування, оцінити їх можливий вплив та ймовірність
їх виникнення, вибрати шляхи впливу на фактор та вжити заплановані заходи.
У подальших дослідженнях планується використати отримані результати
для розробки рекомендацій щодо управління ризиками стартапів в залежності від
етапу його розвитку, ступеня їх впливу та міри можливих збитків.
Efficient development of enterprises in modern conditions is becoming
increasingly relevant in connection with the political and economic situation in the country
and an increase in the level of uncertainty in economic conditions. All this requires
companies from different fields of business to use new approaches to doing business and look
for new opportunities. Therefore, more and more enterprises are paying attention to the
creation of startups, because its characteristic features allow it to function in conditions of
uncertainty of the modern market.
 
Date 2018-08-09T06:43:23Z
2018-08-09T06:43:23Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Тімонін О. М. Динаміка впливу факторів ризиків з урахуванням маркетинга життєвого циклу стартапу / О. М.Тімонін, Г. В. Верещагіна, Т. Є. Плєханова // Modern Economics. - 2018. - № 9. - С. 113-123.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4462
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет